Heel Holland Bakt 2024 #2

De eerste aflevering (cake week) was vorige week al op tv. Die illusion cakes lieten gelijk al het niveau zien. Benieuwd naar de komende afleveringen!

Ik zit het te bingen vandaag en mn man en ik zeggen tegen elkaar dat het toch zo bizar is hoe dat niveau zo onwijs verschilt met de Nederlandse versie.

1 like

Maar echt! De opdracht in week 1 daar zouden ze hier al over struikelen

1 like

Of de technische in broodweek

1 like

Heel Holland bakt komt vanavond er weer op. Ze moeten kozakken maken tijdens de technische opdracht. Ik houd mijn hart al vast

3 likes

Ben nieuwsgierig naar de kandidaten!

Die cosmetisch arts test denk ik op zichzelf 🫣

3 likes

Nou de afvaller en meesterbakker waren allebei wel al vrij snel duidelijk haha.

Ben benieuwd naar de 100ste aflevering volgende week!

7 likes

Ik ben deze week ook begonnen met het nieuwste seizoen Bake off te kijken, dan valt dit toch echt wel weer tegen.

Taart van Shai zag er wel echt mooi uit

1 like

Ja wow het niveauverschil is echt verbazingwekkend :joy:

1 like

Is dat seizoen 15?

1 like

Oh, ik had gemist dat het weer begonnen was. Waar kan je het terug kijken?
Ik begin met steeds meer te ergeren aan het niveau van de bakkers. Snap dat het in de tent anders is, dat ze voor een diverse groep mensen kiezen maar je moet toch een goede basis hebben.

Waar kun je dit kijken?

1 like

Op Npo start of plus of hoe heet het sowieso

Ik vond het nogal een uitspraak, dat ze het niveau zo hoog vonden

1 like

Maar dat is toch het vorige seizoen, ik dacht dat het seizoen van 2025 ook al ergens te zien is. Maar bedenk me nu dat ik het misschien wel op kan lossen en het op Channel 4 kan zien.

3 likes

Oh sorry ik dacht dat je de Hollandse versie gemist had
De Britse is idd nog niet nieuw op npo

2 likes

Haha ik ‘ken’ die Tom via scouting. Ben benieuwd hoe lang hoe ie erin blijft! Zijn taart zag er in ieder geval lekker uit

1 like

Na het zien van TGBBO is HHB haast niet meer leuk om naar te kijken. Niveau is zoooo laag. Kunnen ze nou echt niets beters vinden?

3 likes

Echt een enorm verschil ja, GBBO is zoooveel leuker!
Ik volg graag patisjanne op insta en zij kan echt wel goed bakken en heeft vaker gedeeld dat ze zich meermaals heeft opgegeven voor HHB en de laatste keer niet door de laatste ronde kwam. Als ik dan zie wat er dan wel doorheen is gekomen begrijp ik het gewoon niet.

1 like

Ik denk juist dat iemand die fantastisch kan bakken veel te goed is. Volgens mij probeert het programma iets neer te zetten waardoor je denkt ‘dat kan ik ook’ en met halve professionals denkt bijna niemand dat

3 likes

Ja dat is ook wel weer zo, ben misschien gewoon niet de doelgroep. Niet dat ik nou zo goed kan bakken maar het inspireert me ook weinig meestal.

3 likes