Heel Holland Bakt 2024 #2

Wel veel truttigheid zeg deze aflevering :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

Die ultra neppe ‘oh neee’ van Kim bij de verbrande taart van Elise :sweat_smile:

7 likes

Andre krijgt ook echt geen reactie uit Elise he😂ze reageert zo netjes en neutraal. Gelukkig zijn Kim en Anne wel leuk.

3 likes

Hahaha nou ik snap dit wel, ben je helemaal druk bezig, word je gestoord voor zoiets. Hoe ze later praatte toen ze meer rust had was heel anders

3 likes

Ja ik snap het ook wel hoor, maar zo is ze al het hele seizoen. Daarom zit ze een beetje in mn allergie :’)

1 like

Die suffe grouphugs ook de hele tijd :roll_eyes:

3 likes

Ohhh die kleur staat Janny mooi zeg.

3 likes

De tegenslag bij Elise lijkt mee te vallen, ik vind het toch knap hoe ze zich herpakt heeft.

Ben niet meer heel zeker van mijn voorspelling voor Kim als winnaar.

1 like

ughhh ik kan er bijna niet naar kijken, wat een getut

2 likes

Ik zei net hetzelfde :sweat_smile: toen ik Kim met die taart zag gooien net dacht ik: oei…

@June ufhh ja, ‘wil je een knuffel?’

Halloooo hou op zeg, het is de finale. Waar is de strijd

4 likes

Ik vind Andre zooo lief

6 likes

Dus een onderdeel van de opdracht was kleurverloop en Anne doet dat gewoon… niet?

Welke taart vind je het mooist?

• Anne
  • Kim
  • Elise

0 stemmers

We zijn op een punt beland dat ik me ook zou kunnen opgeven. Echt wat een lelijkheid

11 likes

Ik vind ze niet heel mooi geworden eigenlijk :grimacing: vooral die van Anne niet

4 likes

Misschien is het probleem ook wel dat het niveau ieder jaar lager wordt en daardoor steeds meer mensen denken: oh dit kan ik ook wel. En er dan doorheen komen :sweat_smile:

6 likes

O o ik kan het echt niet aanzien

4 likes

Ik snap vooral niet dat Anne nog niet eerder zo’n stapeltaart heeft gemaakt?

2 likes

Ik heb ook echt het idee dat het meer over de rest zegt dan over Anne dat zij in de finale staat

5 likes

Dat. Dat van de 10 afleveringen Elise en Kim samen 6 speltjes hebben ook… :smiling_face_with_tear: dus allemaal opgeven. De HHB FF editie :cupcake:

1 like