Het adventkalender-topic #2

Rituals heeft dit jaar een mannen kalender met 12 producten.

2 likes

De Bijenkorf adventskalender komt op 13 september. Op de website kan je een melding aanzetten om hem al eerder te kopen. https://www.debijenkorf.nl/kerst/adventskalenders

Ik ga voor de Lindt kalender

10 likes

Ik heb echt het idee dat adventskalender steeds vroeger en vroeger komen :confused:

Ik denk niet dat ik dit jaar een adventskalender doe. Mijn kop staat er niet naar

1 like

Je hebt nog even

2 likes

Ik had die van de bijenkorf van vorig jaar bewaard voor mn dochter. Moet nu maar eens beginnen met kadootjes verzamelen.

Ik wil die van de bijenkorf weer en 1 eten gerelateerd.

1 like

Ohh hier zat ik naar uit te kijken! Van die van vorig jaar heb ik bijna alles opgebruikt, ben benieuwd wat er dit jaar in zit.

1 like

Er is al bekend wat er in die van de Bijenkorf zit ?

Ik zit een beetje te wachten op dat eerder haha. Had al vorige woensdag verwacht eigenlijk. Zal het dan pas dinsdag zijn? Of gewoon de 13de maar dan een uurtje eerder ofzo.
Ik weet het ook niet meer van vorig jaar.

1 like

Ik zit ook te wachten op de Bijenkorf kalender. Vorig jaar was hij 24 sept ā€˜pasā€™ te koop.

Nu zeggen ze de 13de toch ?

1 like

Ja klopt maar eerst stond er op de site dat je je kon aanmelden en dat members hem eerder konden kopen.

2 likes

Oh echt. Ik heb me wel aangemeld via zo mail.
Maar geen idee of ik dan in aanmerking kom?

Ik krijg net een mail dat hij nu online staat

1 like

Huh ik kreeg net melding op mā€™n telefoon dat ik mail van de bijenkorf had dat de advent kalender beschikbaar was. Wil ik de mail lezen, is die weg uit mā€™n mailbox en kan m ook niet op de site vinden. Hebben ze de mail ingetrokken ofzo haha

1 like

Oh wat gek, ik kan hem ook gewoon in mijn winkelmand doen! Zitten wel leuke dingen in trouwens :blush:

Ik ga hem zelf overigens niet bestellen. Had een filmpje gezien over die van Harrods en die zag er echt goed uit maar zo duur. Skins gaat volgens mij ook nog een soort adventskalender uitbrengen dus waarschijnlijk ga ik voor die.

Ik kan m Ć¼berhaupt niet vinden als ik zoek op advent. Denk dat hij alleen via die link beschikbaar is nog?

Ja ik ben wel Bijenkorf plus member dus mss dat die eerder toegang krijgen?

1 like

Ja alleen nog voor members nu.

Ik twijfel om hem te kopen, best prijzig. Maar wel mooie producten!

1 like

Ik heb hem besteld !
Mijn excuus ik ben zzp en krijg geen kerstpakket.
Dit is mijn kerstpakket šŸ«£

11 likes

https://www.debijenkorf.nl/de-bijenkorf-beauty-adventskalender-2023-t-w-v-600-2051090127-205109012798000

Hebben jullie hier iets aan

5 likes