Ja die link werkt! Ben ook member maar had dus geen link
Ik heb hem besteld! Was er vorig jaar heel blij mee
Rip uit mijn lijf maar besteld! Heb me ingehouden om niet de beschrijving te lezen
Ik heb m ook besteld voor mezelf en als cadeau voor mijn moeder
Ik heb hem ook besteld!
Ik heb hiervoor een paar keer die van asos gehad maar die viel de vorige keer zo tegen dat ik een jaartje heb overgeslagen met een adventkalender, maar heb het toch gemist in de kersttijd, en deze ziet er mooi uit!
Ik heb hem ook besteld! Vind hem er leuk uit zien weer
Besteld en direct maar laten inpakken!
De rituals adventskalenders zijn ook te bestellen
Ik wil mijn moeder graag een adventkalender geven, maar wel iets dat ze echt gebruikt of op gaat. Zat te denken aan thee of chocolade. Hebben jullie nog een goede tip?
Edit: oh, zie nu het vorige deel van dit topic pas, daar staan er al veel genoemd!
Dan kun je beter een mooi product voor jezelf kopen van dat geld!
@Fredje Er is er ook altijd een van bonne mamam, die lijkt me ook leuk. Misschien is dat wat?
Ja die van Bonne Maman is ook een leuke om te geven. Ik heb die nu 2 jaar gehad, ik denk alleen niet dat ik een derde jaar doe. De smaken klinken namelijk heel erg leuk, maar op 1 of 2 smaken na zijn de variaties veel en veel te subtiel. Mag best wat meer pit hebben.
Maar wie weet ga ik alsnog weer overstag, want hij ziet er wel gewoon leuk uit en alles gaat wel gewoon op.
Ik ga die van bonne maman voor m’n moeder kopen. Nu al zin in, zij is gek op die jam.
Vorige x had ik ook een theekalender voor haar, maar weet niet of ze alle zakjes al op heeft.
Oh, dat is ook een leuk idee! Wat origineler dan thee of chocolade, alleen houdt mijn moeder niet van jam.
Ik ga nog even verder kijken.
Misschien een puzzel adventskalender?
Heb jij de Bonne maman kalender al op de Nederlandse site gezien?
Zag dat hij vorig jaar via een link te bestellen was, maar ik kan nu niks vinden.
Wil hem dit jaar ook graag eens uitproberen
Nog niet! Had hem vorig jaar ook nog best laat gekocht (wordt vaak ook tussendoor aangevuld). Ik vermoed dat hij binnenkort wel komt, alles komt nu langzaam binnen druppelen. Zal het zeker hier laten weten als ik hem tegen kom.
Oefff die oogt ook wel goed
Je kunt hier al zien wat er in de Cult beauty kalender zit: Cult Beauty Advent Calendar 2023 | Cult Beauty
Ik zie een aantal dezelfde dingen als vorig jaar.