Het adventkalender-topic #2

Ja hier ging inderdaad mijn kleine spoiler van een paar dagen terug over. Snap niet zo goed waarom ze deze allemaal zo dicht bij elkaar hebben gedaan in de kalender.

2 likes

Lookfantastic dag 9

Er zaten vandaag 2 items in! Ik hoop dat 't klopt (denk 't wel omdat het hetzelfde merk is) en dat ik niet binnenkort opeens een leeg vakje open haha

2 likes

Skins dag 9

Heb eigenlijk nog nooit zo’n blok zeep gehad, ruikt iig lekker!

2 likes

Deze zijn zooo fijn, heb je het al gebruikt? Ik gebruikte de linker al eerder, gekocht bij de beautysalon. Nu kan deze mee op reisjes ook.

2 likes

Ik had alleen de linker tube in mijn vakje zitten. Ben benieuwd of jij dan ergens een leeg vakje hebt, of dat ik misschien iets mis.

2 likes

Bij mij ook apart als ik het me goed herinner, 99% zeker

2 likes

Hier ook beide in 1 vakje…

2 likes

Same!

1 like

Huh nu twijfel ik :rofl: heb het al snel na ontvangen geopend (weinig thuis in december). Maar dacht dat er niks dubbel in 1vakje zat.

Ik had ze ook beide in 1 vakje!

1 like

Ik vind dit luchtje heerlijk! :smiling_face_with_three_hearts:

Bijenkorf vandaag nog een parfum. Sorry maar 4 achter elkaar 🫣

7 likes

Ik voel me ook heel verwend, maar mijn eerste reactie was gisteren èn vandaag ‘wéér een parfum’. Hoop de komende dagen op wat anders :grimacing:

5 likes

Bijenkorf, zelfgemaakt, pukka en bonne maman.

Bijenkorf hadden ze echt beter moeten verdelen maar ruikt wel heerlijk! Alleen wat is dit voor flesje :joy:.
Jam is vandaag kweepeer. Kind is nog steeds heel blij elke dag.

Edit: het is zondag dus in de zelfgemaakte kalender zat ook weer een cadeautje voor mijn kind.

13 likes

Lookfantastic dag 10

10 likes

DM bio tee, Nivea en zelfgemaakt dag 9 en 10

5 likes

Oh dat boek lijkt me heel interessant!

4 likes

Ja hè, ben heel benieuwd!

3 likes

Skins dag 10

Dacht eerst oké gezichtsolie, niet zo boeiend. Maar zie nu dat 30ml €235 kost dus verwacht morgen wakker te worden als een jonge godin :joy:

23 likes

Bijenkorf, bonne maman, pukka en zelfgemaakt.

Hoera geen parfum vandaag!
De jam is kersen met rode bessen.

9 likes