Het adventkalender-topic #2

Ik ben echt zo blij met de inhoud van de Bijenkorf kalender tot nu toe! Ga alles wel gebruiken

6 likes

Bijenkorf, bonne maman, pukka en zelfgemaakt:

In de zelfgemaakte zaten foliezakjes met kerstthema.
De jamsmaak is nectarine met perzik.

6 likes

Skins dag 8

8 likes

Nivea, DM tee en zelfgemaakt dag 7 en 8:

2 likes

Rossmann, dag 5,6,7,8

Washandje (denk ik?), vitamine c ampul, vit. C drankje, gezichtsmasker

2 likes

Is dat niet zo’n make-up remover? Dat je het alleen nat hoeft te maken? Heb ik nooit gebruikt zelf maar leek op wat ik soms zie.

2 likes

O dat zou kunnen! Ga ik vanavond proberen

2 likes

Ik vind alle zelfgemaakte cadeaus steeds zo leuk om te zien! Ik ga ook eens bedenken of ik dat volgend jaar met iemand kan doen, zo’n gezellig idee! Spreken jullie dan een budget af van tevoren?

3 likes

Ja wij hadden vooraf een budget bepaald. Ik zou wel al ruim van tevoren beginnen. Dan heb je een paar weken/maanden de tijd en hoef je niet in 1 maand 24 cadeautjes te kopen.

2 likes

En hoe is het verpakt als ik vragen mag? Echt in een soort kalender of meer een soort mand met genummerde cadeautjes?

1 like

In ons geval dat tweede. Maar ligt er aan waar je voor kiest. Je kunt ook alleen kleine cadeautjes doen en dan zo’n lege kalender vullen. Pinterest staat vol met creatieve ideeën.

5 likes

Dat is een goede, ga wat inspiratie opdoen voor volgend jaar!

1 like

Wij hadden ook een budget afgesproken. Wel handig met 24 cadeautjes. Net als Chesirecst was ik ruim van tevoren op zoek gegaan naar cadeautjes, zo leuk om te doen vond ik!
@Huismus inderdaad een mand met genummerde cadeaus hier

2 likes

Pukka, bonne maman, zelfgemaakt en bijenkorf.

Bijenkorf had de parfums van mij wel wat beter mogen verdelen. Dag 9 en dit is al de derde. Hij ruikt wel erg lekker.

3 likes

Mee eens. Vind ze alledrie niet erg bijzonder

3 likes

Was ook mijn eerste teleurstelling vanochtend… Het zijn prima formaat producten maar ik dacht net wel ‘oh weer parfum??’ Lekker verwend haha, maar hadden ze idd wat beter mogen verdelen

3 likes

Ik vond die van gisteren wel erg lekker eigenlijk. Wel wat teleurgesteld over de prijs van een groter formaat

2 likes

Ik was er juist heeel blij mee, vind dat echt de beste advent cadeautjes :heart:. Zo zie je maar dat het nooit voor iedereen goed kan zijn.

1 like

De cadeaus an sich zijn ook goed in mijn ogen, de verdeling in 9 dagen is waar ik op reageerde en een opmerking over maakte

3 likes

Ja en ik vind dat dus niet erg.