Oh ik heb hem net aan mijn moeder gegeven omdat het niet zo mijn ding is haha!
Ik was een paar dagen weg dus kon vandaag lekker veel openmaken! Bijenkorf, bonne maman, pukka en zelfgemaakt van dag 12 t/m 14. Bij de bonne maman mist een zakje thee want die heeft kind al opgedronken.
Ja klopt inderdaad bij normale basecoat wel, alleen deze variant van OPI is een ‘natural base coat’ die dan het roze van je nagel beter zou laten uitkomen en een mooie glans zou geven, maar dat ervaar ik dus niet
Ik doe al dagen mee met de adventkalender van only for men en heb een overhemd gewonnen🥳
Ik vond de geur lekker, maar niet zo sterk. Ik ben benieuwd hoe die ruikt als ik hem brand!
Is dit echt want ik doe mee en win ook de dagprijs een gratis overhemd ? Lijkt me wel heel erg toevallig .
Dan niet denk ik. Geen idee, maar andere dagen stond het er niet zo
Dat wordt door zuipen. Al wat van de Bonne mamman thee gedronken?
Nee want dat is de kalender van mijn zoontje. Hij heeft tot nu toe wel alle zakjes gebruikt dus neem aan dat hij het lekker vindt.
Ja is echt hoor! Vorig jaar ook 1 gewonnen.
Ik ben hier de Bonne maman theedrinker en het is lekkere kruidenthee! Er zat een zoete drop thee tussen. Heerlijk!
Nivea, DM bio tee en zelfgemaakt. Ik had een paar lange cursusdagen en kon vanmorgen dag 14, 15 en 16 openmaken.
het doosje thee is hazelnoot smaak, daar ben ik heel benieuwd naar! Lijkt me heerlijk
Ik heb de rossmann adventkalender en die valt wel een beetje tegen. Vorige jaren had ik dure kalenders en deze kostte echt weinig en de inhoud is daar natuurlijk ook naar. Ik had verwacht dat ik het niet erg zou vinden, maar ik ben toch een beetje teleurgesteld. Ondanks dat ik hem dus zelf heb uitgekozen haha. Ik vind eigenlijk wel dat ik een dure had verdiend en niet de gierige gerda had moeten uithangen.
Zit eraan te denken om alsnog een adventskalender te kopen, voor in m’n verlof of kraamperiode.
Een adventskalender voor in je verlof klinkt als een geweldig idee.
Ja straks zijn ze ook allemaal lekker afgeprijsd dus zou er voor gaan!
Skins dag 15 en 16