Het adventkalender-topic #2

Skins dag 17

Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, denk toch niet zo mijn ding. @Nysmn moest bij de geurnoten wel een beetje aan jou denken, mss lijkt jou het wat?

4 likes

Oeh de geurnoten klinken inderdaad lekker! Dadels :heart_eyes:. Maar ik lees dat hij best mannelijk ruikt, daar ben ik dan weer niet zo van. Wel leuk dat je aan me denkt :grin:

4 likes

Omg :heart_eyes:

Samenvatting

De roomspray van de bijenkorf kalender, ben er helemaal verliefd op, houd zo van die Amber geur.
Meteen gekeken maar origineel kost 35 euro :sweat_smile:
Wil hem als parfum haha

4 likes

Ik vind hem ook zo lekker. Zal je hem niet gewoon als normale parfum kunnen gebruiken vroeg ik me af? Wat maakt het een kamer geur ipv gewoon parfum

Dat de ingrediënten irriterend kunnen zijn voor de huid.

1 like

Ja true. Dacht misschien op m’n kleding spuiten oid. Vind het zo zonde om in m’n huis rond te spuiten, vind die geuren ook nooit lang blijven hangen dan

3 likes

Bijenkorf, bonne maman, pukka en zelfgemaakt.

In het doosje zitten bakringen. Heel blij mee!

3 likes

Huh ik had iets anders in mijn bijenkorf kalender vandaag

4 likes

Oh wat gek. Misschien zijn er bij mij twee vakjes omgewisseld?

3 likes

Ik had ook iets anders :joy:

1 like

Ik ook!

1 like

Hahaha heel benieuwd of ik jullie product dan in een ander vakje krijg.

1 like

Nivea, DM bio tee en zelfgemaakt dag 17 en 18

6 likes

:laughing: dikke spoiler voor morgen dus waarschijnlijk. Achja haha

3 likes

Nee het was echt vakje 18. Heb het nog even gecheckt. Vakje 19 is nog dicht dus ben heel benieuwd wat ik morgen aantref!

3 likes

Mijn kalenders met vandaag in vakje 19…

Samenvatting

Die douchegel ruikt zo lekker :heart_eyes:

6 likes

Na elke dag jouw fotos te zien heb ik spijt dat ik de bonne maman niet heb gehaald

2 likes

Hahaha ik heb hem en heb er een beetje spijt van :sweat_smile: ik heb de jam niet meteen opgegeten en nu zit ik met tien potjes. Maar het is wel leuk en de thee is lekker

4 likes

Gelukkig blijft jam lang goed
Ik vind het alleen altijd te duur voor de inhoud en omdat er ook normale smaken tussenzitten

1 like

Gaat iemand nog delen wat zij kregen bij 18? :sweat_smile: Ben ondertussen wel benieuwd.

2 likes