Skins dag 17
Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, denk toch niet zo mijn ding. @Nysmn moest bij de geurnoten wel een beetje aan jou denken, mss lijkt jou het wat?
Skins dag 17
Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, denk toch niet zo mijn ding. @Nysmn moest bij de geurnoten wel een beetje aan jou denken, mss lijkt jou het wat?
Oeh de geurnoten klinken inderdaad lekker! Dadels . Maar ik lees dat hij best mannelijk ruikt, daar ben ik dan weer niet zo van. Wel leuk dat je aan me denkt
Omg
De roomspray van de bijenkorf kalender, ben er helemaal verliefd op, houd zo van die Amber geur.
Meteen gekeken maar origineel kost 35 euro
Wil hem als parfum haha
Ik vind hem ook zo lekker. Zal je hem niet gewoon als normale parfum kunnen gebruiken vroeg ik me af? Wat maakt het een kamer geur ipv gewoon parfum
Dat de ingrediënten irriterend kunnen zijn voor de huid.
Ja true. Dacht misschien op m’n kleding spuiten oid. Vind het zo zonde om in m’n huis rond te spuiten, vind die geuren ook nooit lang blijven hangen dan
Huh ik had iets anders in mijn bijenkorf kalender vandaag
Oh wat gek. Misschien zijn er bij mij twee vakjes omgewisseld?
Ik had ook iets anders
Ik ook!
Hahaha heel benieuwd of ik jullie product dan in een ander vakje krijg.
dikke spoiler voor morgen dus waarschijnlijk. Achja haha
Nee het was echt vakje 18. Heb het nog even gecheckt. Vakje 19 is nog dicht dus ben heel benieuwd wat ik morgen aantref!
Na elke dag jouw fotos te zien heb ik spijt dat ik de bonne maman niet heb gehaald
Hahaha ik heb hem en heb er een beetje spijt van ik heb de jam niet meteen opgegeten en nu zit ik met tien potjes. Maar het is wel leuk en de thee is lekker
Gelukkig blijft jam lang goed
Ik vind het alleen altijd te duur voor de inhoud en omdat er ook normale smaken tussenzitten
Gaat iemand nog delen wat zij kregen bij 18? Ben ondertussen wel benieuwd.