Het adventkalender-topic #2

DDe hele kalender van happy soaps.

Zeer blij mee! Alleen tandpasta lijkt me niks.

12 likes

Nu zo aan het einde van de kalenders: Iemand nog aan het azen op adventskalenders in de sale? Ik hoop eigenlijk echt die van Essie weer te scoren, vond die afgelopen keer zo leuk voor die 30,- en ‘t hele jaar plezier gehad van alle kleurtjes. Vind de volle prijs ‘m dan net weer niet waard.

2 likes

Wij hadden een kerstdorp adventkalender. Viel al tegen omdat 50% bomen waren. Maar vakje 25 leek veelbelovend vanwege de grootte
 is hij leeg. :skull:

11 likes

Cinders douchegel klinkt echt hemels

2 likes

The Body Shop heeft 30% korting op hun kalenders zag ik.

1 like

Oh ja Lush, hele goede! :heart_eyes: Die van Essie heb ik vorig jaar op de 29ste gekocht met korting dus hopelijk over een paar dagen :crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:

Ik zag deze al wel voorbij komen, nu 29 euro terwijl de inhoud 180 euro zou moeten zijn. Op de 4e foto kan je de inhoud zien.
https://www.wehkamp.nl/wehkamp-12-days-of-beauty-adventskalender-t-w-v-180-17168100/

Maar idd, vooral linkje delen als je een leuke adventskalender met korting hebt gevonden! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik zag die van Essie al met 50% liggen bij de Etos.

4 likes

Ik heb de laatste tijd de Lookfantastic kalender niet meer gedeeld dus hierbij nog ff een foto van de laatste dagen

En nog even een foto van het palette. De kleuren zijn in 't echt wat donkerder.

15 likes

Omg er is een vakje 25 :joy::joy: ik had de doos al bijna bij het oud papier gezet.

5 likes

Hahahaha vakje 25 valt op zich wel op, zo goud :joy:

2 likes

Ja, ik had wel snel gekeken, maar dacht dat ik gisteren alles had opengemaakt!

Ik was een paar dagen weg voor werk dus dit topic geprobeerd te vermijden. Nu alle vakjes open kunnen maken van de bijenkorf kalender.

Ondanks dat ik wat teleurgesteld was over de verdeling van de parfums in de eerste 9 dagen, ben ik overall echt heel blij met alle artikelen!
Nu al zin in volgend jaar. Denk dat ik dan de lookfantastic ga proberen te kopen. Werd heel enthousiast van de foto’s in dit topic

2 likes

Bij Rituals zijn de adventskalenders nu -30%

5 likes

Haha ik ook. Door @Tamara foto ga ik maar weer even kijken.

1 like

Jaaaaaaaaaaa ik moest zelf werken maar m’n vriend heeft ‘m net gehaald voor me met 50% korting :partying_face: Dankje voor de tip!

1 like

De Zalando Adventskalender staat ook weer online!

1 like

Nu alweer uitverkocht

Dat is heel snel, jammer!

Waars maar een aantal paar die retour zijn gekomen, want waarom zou je er als bedrijf anders voor kiezen om de kalenders nu pas te verkopen met minder marge, dan tegen de volle prijs
 Vind een korting van 20% dan net te weinig. Of je moet echt praktisch enorm interesse hebben in de producten die er in zitten.

2 likes