Het adventkalender-topic #2

Kreeg net een mailtje voor Cult Beauty kalender wachtlijst :open_mouth:

3 likes

Ik wil dit jaar 2 bijenkorf kalenders (voor mezelf en mn moeder) dus hou het al in de gaten. Vorig jaar was.dat geloof ik begin september al?

1 like

Volgens mij klopt dat wel ja. Daarna waren ze even uitverkocht maar kwamen mid oktober weer in de verkoop, toen heb ik er 2 kunnen kopen.

3 likes

Ik heb even gekeken, volgens mij werd hij vorig jaar op 13 september officieel gereleased, maar als member had ik 2 dagen eerder toegang via een link. Zal dit jaar denk ik dan ook zoiets zijn.

2 likes

@Tubing Ik zie net een TikTok dat je je nu kan inschrijven voor de nieuwsbrief om als eerste toegang te hebben! Staat op hun officiële account!

https://www.debijenkorf.nl/kerst/adventskalenders/de-bijenkorf?utm_source=Instagram_organic&utm_medium=social&utm_campaign=Beauty_Adventskalender_2024&utm_term=Adventskalender_2024&utm_content=kerst/adventskalenders/de-bijenkorf

10 likes

Oohh top! Bedankt

3 likes

Zit er eigenlijk wisseling in de inhoud van de kalender? Vorig jaar vond ik echt geweldig met fijne producten (nog geeneens alles op). Krijg je dan dit jaar weer andere producten of is er overlap?

1 like

Jaa sowieso! Misschien dat er een heel klein percentage overeenkomt, maar het is wel het idee dat dat niet zo is.

3 likes

Ik zag net toevallig deze. Dit vind ik echt heel erg leuk!

24 likes

Oo deze is leuk.
Heb hem besteld voor mijn man. Is een keer wat anders dan de Bonne maman kalender :joy:

Oeh deze is echt heel leuk! Ik wilde vorig jaar ook zoiets, maar dan wel dat het één puzzel wordt. Ik heb nu deze besteld:

Hele puzzel

Nu al zo’n zin om dit te gaan maken :star_struck:

24 likes

Heel leuk! Waar haal je deze?

3 likes

Op de site van de DM staan al enkele kalenders!

4 likes

Ik heb hem bij Donner besteld!

1 like

Ik koop eigenlijk nooit adventkalenders. Hooguit een keer zo’n Kinder chocolade voor mijn vriend. Maar nu heb ik het idee om zelf kalenders te maken en te verkopen in de winkel. Met uiteraard plant-gerelateerde producten. Geen idee of daar animo voor is want zoiets is niet heel goedkoop. Maar ben al de hele middag producten en verpakkingen aan het bedenken. Echt zin in :smiling_face:

33 likes

Wat mij ook leuk zou lijken is een adventkalender met allemaal soorten zaadjes etc, in zo een bakje met een grondschijfje en uitleg per soort
Vorig jaar heb ik me rot gezocht maar niks gevonden

4 likes

Dit had ik ook! Heb uiteindelijk iets zelf gemaakt met twee kitten van Plant Theory (Buy Plants - Propagation: Grow Kits - Delivery by Primrose)

Denk dat er markt voor is @Lula want ik vond verder alleen zaadjes, niet eentje waar alles al in zat

1 like

Oh nee, het worden sowieso geen zaden en dat soort zaken. Sorry, dat vind ik heel suf :grimacing: Al zal er vast een markt voor zijn. Wel wat hipper dan dat @Mette12

3 likes

Ik heb ooit zaadjes gekregen van mijn werk voor mijn verjaardag. Ik waa zo twleurgesteld😆

1 like

De look fantastic kalender is vanaf vandaag te pre-order en voor €120,-
Er is ook een voor mannen voor €100,-

1 like