Ooh ik zie het nu ook staan, stond kennelijk nog op bezorgen in de UK. Wat stom!
De Bijenkorf kalender is nu te koop (voor members)
Die van happy soaps is er nu ook. Ik heb vorig jaar gehad en was er onwijs over te spreken!
- nee ik heb geen aandelen -
Voor wie net als ik geen link heeft ontvangen, hier kwam ik hem wel tegen: De Bijenkorf adventskalender 2024 Prijs, inhoud en releasedatum
Twijfel al een aantal jaar over deze. Krijg je er niet te veel extraatjes bij?
Hoe bedoel je met extra’s?
Wat erin zit staat op een foto op de site.
Ik probeer de inhoud altijd een beetje te vermijden, maar ik bedoel of er veel opvulproducten bij zitten. Ben benieuwd naar de verschillende shampoo bars, maar hoef geen kalender die vol zit met accessoires.
Bah ik twijfel. Heb het idee dat hij niet zo leuk is. Heb hem al aantal jaar gehad namelijk.
Er zitten 2 accessoires in, waar ik persoonlijk wel blij mee zou zijn. Maar dat weet ik niet of jij dat bent natuurlijk.
Je zou ook daar een bundel kunnen samenstellen met dingen die je wilt proberen. Dan maak je soort van eigen advent kalender.
Sephora Frankrijk heeft er ook een maar dan met een iets andere inhoud helaas (ik heb een franse unboxing op youtube gekeken haha)
- Bijenkorf
- Lookfantastic
0 stemmers
Keuzes keuzes…
Ik heb deze net besteld! Hij is nu ook met korting
Heb nu bijenkorf voor mezelf en lookfantastic voor mijn moeder, op basis van de inhoud en wat bij haar /mij past. Ik kijk dan 1 x nu en ben in december toch weer vergeten wat erin zit.
En dan kunnen we de producten nog ruilen onderling die we niet gebruiken😄
Twijfel om hem al te geven als cadeau als hij binnen is of pas eind november haha. Is vooral omdat ze altijd op de kindjes past en zoveel voor ons doet
Ik heb ze alle twee besteld
Ik twijfel nu ook.
Ik heb de LF en wil ook de bijenkorf, maar bijna 300 euro aan kalenders kan ik mezelf niet goedpraten.
Die melding is nu weer weg trouwens. Je kunt hem vanaf morgen bestellen dus ik hoop dat het gewoon lukt vanuit Nederland dan.
Ik wil heel graag die van de bijenkorf maar ik wil even wachten tot het oktober is en ik er budget voor heb. Hoe groot is de kans dat hij is uitverkocht dan?
Ik zou dat zelf niet riskeren want het gaat ieder jaar best hard volgens mij
Dankje, heb hem toch maar al besteld
Ik heb die van SpaceNK besteld!! Als je hem toevoegt aan je wishlist dan kan je hem vanaf daar bestellen. Ben blij dat het gelukt is! Vind dit echt een hele mooie kalender. Ik ga dit jaar niet voor Rituals of The Body Shop (al een paar jaar gehad). Ik had wel de Gilmore Girls kalender besteld vorige week, verwacht er niet al te veel van maar las dat het wel gewoon leuke hebbedingetjes zijn