Het adventkalender-topic #2

Ik had een keer van smarties, vond hem wel leuk. Maar veel smarties.

Ik heb de Lookfantastic 2x besteld. 1x om als kado te geven. Beviel me vorig jaar goed.
Maar is nu wel klap geld.

3 likes

Hahahah de bijenkorf kalender staat al voor 200 euro op vinted. Wat kansloos.

4 likes

Nou jaaaa, hij is ook nog eens gewoon te koop.

1 like

Ik denk dat ik dit jaar voor Look Fantastic ga. De bijenkorf heeft weer veel parfum en ik heb de afgelopen jaren nog geeneen keer een parfum uit de kalender gehad waar ik geen hoofdpijn van kreeg. En veel van de producten ken of gebruik ik al en ik vind het juist leuk om nieuwe dingen te ontdekken. Ben alleen op vakantie nu, dus dat is even onhandig met bezorgen :confused:

3 likes

Ik heb uiteindelijk die van LookFantastic besteld. Er staat dat de launch date pas 23 september is, dus het duurt nog even voordat hij verzonden wordt. Tenzij je langer dan 2 weken op vakantie bent, kun je hem nu veilig bestellen haha

Ik heb dit jaar die van de Bijenkorf besteld, de inhoud sprak mij het meeste aan, en hou van het type parfum dat er in zit. Even goed de lijst met inhoud doorgenomen, en wat iemand hierboven ook al zei, op 1 december ben ik dat toch alweer vergeten.
Zet de box straks in de berging tot 1 december.

1 like

Dankjulliewel voor jullie tips!

2 likes

Wat voor type parfums zit erin?

2 likes

Niche geuren, merken die je bv ook bij Skins kunt kopen.

2 likes

Heb je enig idee of ze meer vallen in de categorie fris/bloemig of kruidig/zoet?

4 likes
Details parfums Bijenkorf kalender incl. naam

BDK Parfums Gris Charnel eau de parfum - travel size 10 ml
Een houtachtig, kruidig en poederig parfum met sandelhout en vetiver, geĆÆnspireerd op de sensuele geur van verstrengelde lichamen tussen witte lakens in de vroege ochtend.

Fugazzi Angel Dust eau de parfum - travel size 8 ml
Houtachtige uniseks geur met bergamot, peper-kasjmier en witte amberkristallen.

Penhaligon’s Halfeti eau de parfum - travel size 10 ml
Een rijk en sensueel parfum met de bloemige en houtachtige geuren van zwarte Turkse roos, leer en oud.

Juliette Has A Gun Vanilla Vibes eau de parfum - travel size 7,5 ml
Spannende mix van twee tegenpolen: warme natuurlijke vanille en fris zeezout.

5 likes

Deze zitten in de box;

BDK Parfums Gris Charnel eau de parfum - travel size 10 ml
Een houtachtig, kruidig en poederig parfum met sandelhout en vetiver, geĆÆnspireerd op de sensuele geur van verstrengelde lichamen tussen witte lakens in de vroege ochtend.

Fugazzi Angel Dust eau de parfum - travel size 8 ml
Houtachtige uniseks geur met bergamot, peper-kasjmier en witte amberkristallen.

Penhaligon’s Halfeti eau de parfum - travel size 10 ml
Een rijk en sensueel parfum met de bloemige en houtachtige geuren van zwarte Turkse roos, leer en oud.

Juliette Has A Gun Vanilla Vibes eau de parfum - travel size 7,5 ml
Spannende mix van twee tegenpolen: warme natuurlijke vanille en fris zeezout.

1 like

Dank! Klinkt niet als mijn type parfum, dus reden om de Bijenkorf-kalender toch over te slaan

3 likes

Graag gedaan! Het zijn vaak wel heel intense geuren, moet net je smaak zijn.

2 likes

De omschrijving van die eerste, getverdemme lijkt me niet bepaald fris :laughing:

7 likes

Zie nu dat we tegelijk hebben gepost haha.

2 likes

Ik ook!! Heb nog nooit zo’n bedrag uitgegeven aan een adventkalender, maar hier zaten zoveel producten in die ik gewoon ook had kunnen bestellen, dat ik het erop waag.

1 like

Voor dit jaar heb ik voor mijn zoon een adventkalender van Schleich.

Ik ga nog van de notenschop, lindt en eentje van thee halen. Denk gewoon kusmi, vorig jaar had ik van bird and blend maar vond ze allemaal te zoetig.

Eentje van beautyproducten twijfel ik nog over want ik ga nooit al die producten opmaken.

1 like

Ik heb de Look Fantastic besteld, ben heel benieuwd naar alles wat erin zit. Ik weet dat je dat kunt zien, maar ik laat me graag verrassen

1 like

De adventskalender van Pink Gellac staat online.