Grabie heeft een leuke, wel prijzig
Ik heb nog geen adventkalander gekocht terwijl ik normaal of de de Bijenkorf of Lookfantastic koop. Met soms nog wat andere goedkope erbij. Volgende week ga ik naar Duitsland en ga daar wel paar kopen. Ik hoop dat Sephora een eigen collectie heeft en voor de rest iets met chocolade en jam.
Walhalla aan advents bij de Duitse speelgoedwinkel…
Ik ging voor de exit escape room advent, maar door de leuke aanbiedingen ging ik met 3 soorten escape room advents naar buiten. Oeps! Misschien niet allemaal voor dit jaar, begin eerst maar eens aan eentje en dan zie ik wel. Ze zijn allemaal wel in het Duits, maar daar zie ik eigenlijk geen probleem in.
De DM en Rosmann in de stad waren goed geplunderd qua advents. Bij de Kaufland waren er ook leuke keuzes.
Oh en 1 bizarre advent gezien in een tabakszaak, met aanstekers en andere rookwaar spulletjes voor euh de groene vingers…
Ik koop alleen advertentiekalenders voor mijn kind, dit jaar krijgt ze er twee.
Een van Lego omdat ze daar zeker weten het hele jaar mee speelt
En nog een kalender met chocolaatjes van Minions, zag ik bij Lidl
Hehehe
Haha nou klopt ook eigenlijk wel een beetje
Ik had nog nooit van dit merk gehoord maar toevallig heb ik gisteren de adventskalender cadeau gekregen. Wat een leuke doos al! Ben heel benieuwd naar de inhoud.
Leuk! Ik vind hun thee (thees? Theeën?) super lekker. Ik kan hem ophalen bij het pakket punt, dus ben super benieuwd.
Zit er mooi uit! Kan je vertellen hoe het er van binnen uitziet?
Het zijn genummerde zakjes met en buisjes met op sommige dagen een extra (verpakt) cadeautje.
Iemand nog tips voor kleine cadeautjes voor een adventskalender?
Ik maak er eentje voor mijn man en ben nog op zoek naar kleine cadeautjes.
Ik heb al een mini bakvorm, kleintjes van Rituals, geldmunten voor 5 december. Kikkers en muizen op twee verschillende dagen.
Zijn er nog kleine bakproducten die onmisbaar zijn?
Misschien een paar lekkere aroma’s of extracten
Microrasp
Misschien een kraslot als tussendoordingetje
Kleine potjes bak versieringen? Zoals bijv een klein doosje chocolade druppels (gaan hier door het bananenbrood heen) Wij gebruiken ook veel siliconen cupcake vormpjes. Of klein flesje anti aanbak spray. Vanille aroma of vanille stokje worden hier ook vaak gebruikt. Net als van die kleine zakjes bakpoeder, vanille suiker enzo. Hele praktische dingen maar die gaan denk ik altijd ook wel op!
Vanillestokje of extract, parelsuiker voor bijv op kaneelbroodjes, koekjesuitsteker, muffinpapiertje, speculaasplank, gevriesdroogde frambozen ter decoratie, gedroogde bloemenstrooisel, kleur- of smaakstoffen (bij de toko bijv pandansmaak)
Ik heb een kalender van happy soaps besteld en hij is net binnengekomen. Bij het openmaken van het pakketje komt er allemaal poeder uit de kalender zetten dus ben bang dat er iets gebroken is
Maatlepels en bakjes om spoons en cups makkelijk om te rekenen, een bakthermometer, siliconen bakmat, mooie gebakvorkjes, crème brulee brander,…
Een zesteur? Al heeft ie dat misschien al. Verder: Maldon zout, sprinkles in (kerst)thema, zelfgemaakte vanille extract (kun je nu vast stiekem maken).
Ik zag een video op Tiktok
wat ik onthouden heb: markeerstiften, een spiegeltje, scrunchie, sleutelhangers, magneet, puntenslijper, plakband, een klein tasje/etuitje/portemonneetje en een soort armbandje. En dat dan allemaal in Nijntje thema
Leuk!!!