Ik ga dit jaar denk ik weer voor Lush, wel weer een rib uit mijn lijf…
Is er geen kortingscode voor?
Mijn lookfantastic kalender is vorige week zaterdag bezorgd. Ik denk dat ze gefaseerd worden verzonden.
Ik heb de LF ook een dikke week binnen nu, en ik heb me weten te beheersen om niet stiekem te gaan kijken wat er allemaal in zit.
Door dit topic twijfel ik zo over de LF kalender maar denk echt dat ik niet al die items openga krijgen.
Ik wil voor het eerst een beautykalender kopen. Ik twijfel tussen:
- Zalando beauty adventskalender
- Look Fantastic adventskalender
0 stemmers
Ik ben nog bezig met de items van vorig jaar, maar niet omdat ik ze niet fijn vond of zuinig mee doe! Zaten best wat grotere producten in, en de rest gebruik ik met reizen.
Ik denk dat ik dit jaar mezelf een adventkalender cadeau doe en denk ook aan de Lookfantastic kalender. Wel jammer dat er op de website staat dat je 25% korting krijgt op de kalender en vervolgens bij het afrekenen maar 1cent af gaat
Net de kalender van de notenshop binnen gekregen! En hij is groot😂 Ben heel benieuwd naar de inhoud.
Ik ben benieuwd naar het gewicht vooral
O 2.94 kg zie ik
Ik had begrepen 25% op je volgende bestelling. Al stond dat er niet letterlijk dacht ik dus ik twijfelde ook. Maar de korting geldt dus niet voor de kalender zelf? Zou ook wel beetje raar zijn, doe dan gewoon een lagere prijs.
Het staat er een beetje dubbel
Zo kun je het lezen dat je later 25% krijgt
Maar bij je winkelmandje staat dit
Haha ja deze was het !
Ik heb dit jaar weer de Eversdal theekalender gekoch Thee kalender
Ik had hem twee jaar geleden voor het eerst en er zit zo mega veel thee in. Echt elke dag genoeg voor 4 /5 koppen ofzo. En dat keer 24. Vorig jaar had ik de navulling omdat de kalender zelf al was uitverkocht. Dit jaar ging ik hem eigenlijk niet kopen. Mijn kast puilt uit van de thee. Maar toen was het 2 uur 's nachts, kon ik niet slapen, ging ik gewoon even kijken en zag ik dat er naast thee ook andere dingen inzaten en de volgende dag werd ik wakker met een bevestigingsmail. Ik heb niet echt het leukste jaar gehad, dus ik vind het ook wel een mooi cadeautje aan mezelf om het jaar af te sluiten.
Maar alles zit gewoon los in een doos? Moet je dan zelf uitzoeken wat bij welke dag hoort of gewoon random pakken?
Geen idee. Zal het laten weten als ik hem binnen heb. Toen ik hem twee jaar geleden had zat elke “dag” in een soort grote reageerbuis achtige glaze tube. Daar zaten labels aan met nummers voor welke dag die thee was. Het jaar erna heb ik de kalender zelf dus niet gekocht, maar toen was het een soort klein kastje met laatjes. Op de foto lijkt het idd alsof het een doos is met alles door elkaar, maar ik weet niet of dat ook echt is hoe de kalender zal zijn. Verwacht het eigenlijk niet.
Ik heb hem ook nog niet (11 september besteld), krijg wel steeds mails met excuses hahah
Ik twijfel of ik dit jaar een kalender ga doen, vind veel toch wel echt prijzig. Misschien dit jaar een goedkope(re) met thee of chocolade en dan bekijk ik de rest in dit topic haha
Heeft nog iemand leuke tips voor een creatieve kalender? Ben nu aan het twijfelen over eentje met allerlei kleuren waterverf, heel verleidelijk.
Verder zag ik gisteren in Duitsland ook adventskalender in boekvorm, waar je volgens mij elke dag een stukje van een mysterie krijgt en zo naar de oplossing toewerkt. Vond ik ook erg leuk!
Ik heb 3 jaar geleden het escape room thriller boek, 24 nachten tot kerstmis, gehad. Was inderdaad wel leuk om te doen. Er zijn nog 2 soorten in het Nederlands hiervan, maar weet niet of die ook aftellen tot kerstmis.