Welke is het? Dan kijk ik even
Die van Ex Nihilo
Mijn adventswap pakket is inmiddels ook bezorgd. Vind het zo leuk en lief dat een compleet onbekende zoveel moeite heeft gedaan voor mij! Echt zin om zondag te beginnen.
Ah echt heel leuk!
Kennen jullie nog leuke online adventskalenders?
Aaah ik ben hier even ontroerd van, wat zijn er veel lieve mensen op de wereld! En wat leuk dat je aan zo’n swap meedoet!
999 games heeft er elk jaar eentje.
Van der Valk geloof ik ook
Klopt, die had ik idd al gespot
Ik kijk altijd hier:
https://nl.pepper.com/aanbiedingen/online-advent-kalender-lijst-2024-333280
Ik zit op kantoor op een kamer met 3 andere collega’s en heb nog een lege look fantastic adventskalender staan van vorig jaar en heb net bedacht om de vakjes van de werkdagen te gaan vullen met thee en chocolaatjes enzo zodat we deze maand (wat echt een kut maand wordt want dit is de drukste maand in het notariaat) iedere dag iets lekkers hebben
Oohh wat een super leuk idee!
Ik heb gisteren de face + body adventkalender van Asos gekregen van een vriendin 🥹 Zo lief! Van een andere vriendin kreeg ik eerder al de Balea kalender van DM. Echt zin om morgen te beginnen hehe
Ik heb deze kalender van Lakrids by Bülow, een Deens dropmerk. Drop in chocolade met elke dag weer andere smaken. Ik ben heel benieuwd!
Oh wat heerlijk, waar heb je die gekocht?
Gewoon via hun website omdat daar toen korting + een gratis pot drop bij kwam. Maar volgens mij zijn er wel webshops in NL waar je hem kunt kopen.
Ik heb deze nog op de valreep gekocht, start morgen! Voor €15 een online escapeadventskalender. Als je elke dag speelt win je sowieso een escape tour voor een stad naar keuze. Er is ook een kortingscode waardoor hij €7,50 is nu (code is ETA74GNSYG).
Oooh jongens wat een FANTASTISCHE eerste dag!
Twee zelfgemaakte en de Eversdal theekalender.
Eversdal:
Zelfgemaakte 1 is meteen een nieuwe kalender!
Zelfgemaakte 2. Zo waanzinnig veel moeite gedaan! In elk vakje zit een klein kaartje met een verwijzing naar het cadeautje. De Hang is ook nog een leuke verwijzing naar mijn woonplaats.
Ooooooh ik vind het heel leuk dat dit topic weer is begonnen. Heb zelf geen adventkalender maar vind het zo leuk om mee te kijken!