Ik dacht clipper thee advent te hebben maar is cupper.
Lijkt erop en was lekkere thee.
En heb de lookfantasic maar dag 2 nog niet open gemaakt.
Ik dacht clipper thee advent te hebben maar is cupper.
Lijkt erop en was lekkere thee.
En heb de lookfantasic maar dag 2 nog niet open gemaakt.
Volgens mij is Cupper de Duitse naam voor Clipper.
Hahhaa oke. Ik vond het al zo lijken mbt lettertype.
Oh wat raar ik heb 2 andere dingen erin zitten.
Ik heb jaren geleden een soort Glossybox idee gehad van lookfantastic. Hele mooie producten maar 9 van de 10 keer had ik geen idee wat t was en wanneer ik t moest gebruiken.
Wat is dit en wanneer gebruik je dit?? Haha
Via Etsy! Watercolors by Myrthe heet de verkoopster.
Haha het is een mild exfoliërende toner, ik gebruik het nadat ik mijn makeup eraf heb gehaald en voor mijn serum. 3x in de week ga ik het denk ik gebruiken.
LF dag 2
Dag 3 en al mijn kalenders matchen!
De thee van Eversdal is echt ontzettend lekker. Ik heb de kalender gekregen en kende het merk niet. Maar ga er zeker nog eens bestellen.
Die is lekker! Alleen zo jammer dat het elk jaar dezelfde is.
Oh wat jammer inderdaad! Deze sprak mij wel aan omdat het winterse smaakjes zijn maar niet gelijk alles met zoethout (dat was Yogi geloof ik 2 jaar geleden wel). En een leuke prijs, ik heb er 4 euro voor betaald bij de natuurwinkel.
Ja, het is inderdaad niet alles met kaneel en zoethout. Gute Laune is mijn favoriet. Hun losse thee is sowieso ook een aanrader.
Heb hem 3 jaar gehad, maar nu maar eens een ander gehaald, haha.
Heeft iemand de katten adventkalender van Lidl? De snoepjes zijn hier in vacuüm verpakt en daardoor (?) echt keihard. Hoort dit zo? Ik wil mijn kat natuurlijk wel de ultieme beleving geven en dit vindt ze maar niks so far.
Ik kan wel foto’s per dag maken maar daar wordt niemand echt wild van denk ik ![]()
Ik heb de hondenversie en die zijn ook zo verpakt. Hij heeft het binnen 0.0001 seconden op dus hij vindt het niet erg. ![]()