Het adventkalender-topic #2

Ik heb die van Balea en de Duitse yogi tea

Dag 1

Dag 2

2 likes

Sonnentor thee adventskalender

6 likes

Dag 3 en al mijn kalenders matchen!

De thee van Eversdal is echt ontzettend lekker. Ik heb de kalender gekregen en kende het merk niet. Maar ga er zeker nog eens bestellen.

19 likes

Die is lekker! Alleen zo jammer dat het elk jaar dezelfde is.

Oh wat jammer inderdaad! Deze sprak mij wel aan omdat het winterse smaakjes zijn maar niet gelijk alles met zoethout (dat was Yogi geloof ik 2 jaar geleden wel). En een leuke prijs, ik heb er 4 euro voor betaald bij de natuurwinkel.

1 like

Ja, het is inderdaad niet alles met kaneel en zoethout. Gute Laune is mijn favoriet. Hun losse thee is sowieso ook een aanrader.
Heb hem 3 jaar gehad, maar nu maar eens een ander gehaald, haha.

2 likes

Dag 3 De notenshop

Samenvatting

Chocolade pretzels. Zien er heel lekker uit!

17 likes

Heeft iemand de katten adventkalender van Lidl? De snoepjes zijn hier in vacuüm verpakt en daardoor (?) echt keihard. Hoort dit zo? Ik wil mijn kat natuurlijk wel de ultieme beleving geven en dit vindt ze maar niks so far.

(op deze foto heb ik t al opengeknipt dacht misschien helpt wat lucht haha)

Ik kan wel foto’s per dag maken maar daar wordt niemand echt wild van denk ik :crazy_face:

3 likes

Ik heb de hondenversie en die zijn ook zo verpakt. Hij heeft het binnen 0.0001 seconden op dus hij vindt het niet erg. :sweat_smile:

2 likes

Hier was ik al bang voor. Fijn dat jouw hond t lekker vindt!

Ik heb mijn kat een maand lang gehyped met deze adventkalender en ga nu maar boete doen. Sad

3 likes

Dag 4 van Eversdal en zelfgemaakte kalenders:

Ik ben heel benieuwd naar die hand- en voetcrème bar.

7 likes

Ik vind dit echt een leuke ontdekkingsreis. Mango, vanille, chocolade en drop? En toch is het lekker.

18 likes

Deze adventskalender ziet er heel leuk uit en al die smaken klinken interessant. Denk je dwr ze 24 verschillende hebben?

3 likes

Geen idee eigenlijk en ik wil ook niet op de achterkant kijken :joy: Maar ik kan wel updaten als ik dubbele heb?

Ergens zou ik het niet erg vinden om dubbele te hebben, want die van vandaag en dag 1 wil ik best nog eens proberen! Maar een hele pot bestellen gaat me dan te ver.

4 likes

Ja leuk als je daar een update van geeft ik ben wel benieuwd. Misschien een leuke voor volgend jaar
Maare je zult natuurlijk net zien dat je de vieste smaak dan dubbel hebt.

3 likes
Oil & Vinegar dag 1, 2 en 3

Pink Gellac dag 1, 2 en 3

6 likes

De notenshop, dag 3

Samenvatting

Granola, en ik vind het fijn dat het zonder toegevoegde suiker is (wel beetje honing)

4 likes

Dag 5! Zelfgemaakte kalender 1 was vandaag extra leuk omdat je op dag 5 ook bekend moest maken wie je bent. Dus nu weet ik eindelijk wie er zoveel moeite voor mij heeft gedaan!

In zelfgemaakte 2 zat vandaag de speculaasplank voor mij en een Cars bakvorm voor mijn zoontje. Hij is ook dolgelukkig. De happy soaps was vandaag wel even pijnlijk voor mij maar die ga ik aan een zwangere vriendin geven.

En Eversdal. Ik blijf het zeggen maar wat een heerlijke thee. Het zakje rook al heel lekker naar peperkoek. Zou deze kalender zeker aanraden voor volgend jaar.

13 likes

Eversdal lijkt me inderdaad echt een mooie kalender! Ik heb het dit jaar overwogen maar niet gedaan. Wellicht volgend jaar.
Wel heb ik geïnspireerd door jouw posts wat verschillende winterse theesmaakjes bij ze besteld. :smiley:

Ga je geen spijt van krijgen! Welke heb je besteld?

Gelijk maar even dag 6 delen:

6 likes