Het adventkalender-topic #2

Ik moet zeggen, de Jan van Haasteren adventskalender is echt leuk! Aanrader voor volgend jaar.
Elke dag een kleine puzzel maken.

voorbeeld puzzel

17 likes

Dag 13:

Dag 14:

RKC dingen zijn voor mijn vriend.

4 likes

Weer een goede vandaag!

8 likes

Ik ben positief verrast door je Pink Gellac foto’s!

1 like

Ik ben blij met de inhoud! Veel afwisselende dingen die ik zeker wel ga gebruiken.

3 likes
Oil & Vinegar dag 14, 15 en 16

Pink Gellac dag 14, 15 en 16

7 likes

Dag 18

5 likes

Duindoornbes vandaag. Een van mijn favorieten denk ik! Gisteren citroen en die was ook super lekker.

5 likes
Oil & Vinegar dag 17, 18 en 19

Pink Gellac dag 17, 18 en 19

2 likes

Die Oil & Vinegar kalender ziet er goed uit zeg! Al zoveel lekkers voorbij zien komen

6 likes

Ja, ik heb spijt dat ik het niet gekocht heb!

3 likes

Haha, ik ook!

2 likes
Oil & Vinegar dag 20 en 21

Pink Gellac dag 20 en 21

6 likes

Voor degene met de kalender van de notenshop
Hebben jullie ook een leeg vakje 23? Ik heb de hele kalender gesloopt maar er zit echt niets verkeerd ook

1 like

Ik heb even snel gekeken maar bij mij zit er wel wat in

Ik had vandaag door @DrWrenKingston gebreide sokken in mijn adventskalender. Ze zijn zooo mooi en echt heerlijk warm!

21 likes

Nee bij mij zat er wel wat in

1 like

Ik vond de kalender van de notenshop echt geslaagd! Wat een mooie porties zater erin en niet alleen nootjes maar ook echt allemaal andere lekkere dingen. Vond 2 deurtjes niet lekker maar de rest was allemaal top.

Foto's van andere lekkere dingen

En ik had dus 3 duitse escape advents gekocht.

Zie hier: Het adventkalender-topic #2 - #732 door puntjes

Die van die drei heb ik snel doorgegeven aan een vriendin met kinderen, puzzels waren leuk maar achter ieder vakje zat een klein speeltje en ik weet dat zei daar meer plezier uit gingen halen. Ik had bij aankoop niet door dat het echt voor kinderen was. Wel prima om mijn Duits te oefenen.

Dan de Exit van Kosmos, (999games in NL) deze was fantastisch!
Wat heb ik me daar mee geamuseerd. Iedere dag weer een leuk raadsel om op te lossen. Duits was prima te doen en af en toe even google translate gebruiken. Heerlijk hoe het eindigt. Nope deze kun je inderdaad niet hergebruiken. Voor iedereen die van puzzelen en raadsels houdt, aanrader voor volgend jaar! Ze worden ook vertaald naar het Nederlands.

En over de Exit van Ravensburger praat ik niet meer… Wat een frustratie, niet vanwege het Duits maar omdat er geen logica inzat en er veel niet van klopte. Het verhaal eindige met een ijsbeer die een zeehond in het vizier had, frohes fest… jaja… Die ijsbeer heeft vast een lekkere kerst… :seal:

Volgend jaar sowieso weer de Notenshop en een Exit advent van Kosmos… :ok_hand:t2:

12 likes

Ja de notenshop was echt een succes. Ook eem manier om nieuwe dingen te proberen. Heel lekker allemaal!

1 like

Ik vond de Notenshop kalender ook erg leuk en lekker. Voor dat geld echt een goeie kalender.

1 like