Het adventkalender-topic #2

Ik heb hier niet echt gepost, maar ik had mijzelf dit jaar getrakteerd op de SpaceNK kalender. Gister alles open gemaakt en ben er echt blij mee. Zoveel mooie producten!! Echt top.

4 likes

Jan van haasteren was echt een aanrader. Veel leuke kleine puzzeltjes

alle 24 dagen

20 likes

Ik had deze ook en was met bijna alles blij. Had van tevoren ook wel goed gecheckt wat erin zat en of ik het zou gebruiken. Heb hiermee m’n skincare voor aankomend jaar helemaal aangevuld denk ik.

4 likes

Precies! Zo heb ik het ook goedgepraat voor mezelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mijn dag 24. Ik vond het zo leuk! Het feit dat 2 mensen de moeite hebben gedaan om een hele kalender voor mij te maken.
De Eversdal heb ik ook gekregen maar de thee is zo lekker dat ik hem denk ik volgend jaar zelf koop.

14 likes

Update van de Lakrids by Bülow kalender: ik vond hem echt heel geslaagd! Iedere dag een andere smaak, behalve op de laatste dag. Toen kreeg ik 4 smaken die al geweest waren, maar omdat het er 4 waren was het wel een leule finale.

Heel leuk dat je wat apartere smaakcombinaties kunt ontdekken en dus veel verrassender dan een normale adventkalender met chocolade. Hij is wel best prijzig (40 euro ofzo), maar zeker leuk voor een jaar!

11 likes

Dag 5 t/m 12 :jigsaw:

Deze kalender was ontzettend leuk! Ze gaven dagelijks net genoeg stukjes om het leuk te houden. Helaas pasten sommige stukjes niet helemaal, en moest ik die er echt in slaan :sweat_smile:

15 likes