Wanneer komt de bijenkorf? Not asking for a friend
Leuk! Die heb ik ook besteld. En voor mezelf die van Dropje van Haarlem. Elke dag een ander oud Hollands snoepje.
Dankjewel voor de heads up!
Ga mijn ouders ermee verrassen…
Bedankt, net besteld!
Deze wil ik ook voor mijn kinderen ! Vorig jaar had lego gedaan.
En dit jaar de bijenkorf.
Mijn droom is een charlottw tilbury maar veel te duur.
Zoveel geld voor overgroot deel mini’s.
De charlotte tilbury ? Sowieso vind ik die te duur.
Ik zou een Paula’s Choice kalender heel leuk vinden, die was er nog niet toch? Ze hebben genoeg mini’s om mee te vullen.
Ik ben hier ook benieuwd naar !
Maar hoe zie je dat voor je? Want dan heb je allemaal mini’s die bedoeld zijn voor verschillende huidtypen en problemen, dat kan toch nooit goed zijn voor je huid om het allemaal te proberen? Dus dan blijf je weer achter met allemaal producten die je niet gebruikt etc. Is toch ontzettend zonde
Dit geldt trouwens voor heel veel beauty kalenders, maar die mening moet misschien in een ander topic
Ja heb je gelijk in. Is geen realistische kalender maar a girl can dream
Wordt ie al meteen verzonden?
Ja ik heb hem afgelopen maandag ontvangen.
Ik zag dat de adventkalender bij LookFantastic weer te bestellen is.
Ik sla deze een jaartje over. Wacht nog op die van de Bijenkorf.
Benieuwd wanneer die van de bijenkorf komt
Je kan je als member voor 11 september inschrijven. Dus ik gok wel ergens deze dagen!
Ja precies dat lijkt mij ook.
We gaan het zien. Hopelijk valt hij niet tegen ![]()
Ik had vorig jaar die van LookFantastic, maar zoveel producten heb ik uiteindelijk weggegeven aan het buurtkastje hier, heb ze gewoon niet gebruikt. Echt zonde eigenlijk ![]()
Ik heb net de adventkalender van Space NK besteld. Het is mijn eerste adventkalender ooit haha. Ga wel gewoon alles in 1 keer open maken want ik heb toch al gezien wat er in zit. Vond het wel een goede deal.
Wachten jullie altijd op de decembermaand en dan per dag zo’n vakje openen of gewoon meteen alles eruit halen?