Het adventkalender-topic #2

Dag 11 en 12 bijenkorf. Het is een primer van hourglass en eye patches.

4 likes

Dag 13! In het potje zit jasmijnthee.

En in de kalender van @DrWrenKingston zat vandaag een 18+ cadeau😂. Wel blij met de waarschuwing want had anders waarschijnlijk gedacht dat het decoratie was. (We doen 12 days of Christmas met om de dag een cadeautje dus daarom is vandaag pas nummer 7).

9 likes

Bijenkorf dag 13

3 likes

Niet laten vallen, mijn teen deed heel erg pijn van je 18+ cadeau.

Dag 15 SpaceNK

4 likes

Oooh ik geloof meteen dat dat goed pijn deed!

Dag 15: in het flesje zat heel erg lekkere champagne sorbet thee.

En in de zelfgemaakte kalender vandaag 2x deze leuke stoffen vlaggetjes!

4 likes

Zijn dit die patches met micro naaldjes?

2 likes

Dit topic leefde niet echt dit jaar maar ik wil toch nog even mijn laatste cadeautje van @DrWrenKingston delen want ik vind het ZO FANTASTISCH!!

Een boek voor elke maand van 2026. Helemaal zin in!

81 likes

Wat ontzettend leuk bedacht @DrWrenKingston

3 likes

Ja haha, ik had op een gegeven moment al 3 boeken. En toen dacht ik hoe leuk zou dit zijn om de advent door te zetten over het jaar heen. Wel nog het ding om dan nog meer passende boeken te vinden (in de kringloop). En het probleem dat ik sommige zelf wilde lezen en niet aan toe kwam! Maar was over het jaar heen wel het cadeautje met de meeste gedachtes!

6 likes

Hoi,

Ik Kirsten en net nieuw hier. Nou ja, nieuw, heel vroeger zat ik op het oude stek van Ellegirl.

Het is vroeg, maar ik zag dat ik me al in kon schrijven voor de wachtlijst van de adventskalender van Space NK. Na jarenlang Bijenkorf wil ik een keer Space NK. Je kan met Wero betalen zag ik. Dat is me al duidelijk.

Maar, ik hoor wisselende ervaringen. Ik ken iemand die besteld heeft en haar kalender nooit ontving, was zoek geraakt in het verzendproces, ze kreeg uiteindelijk geld terug. Daarentegen heb ik ook wel eens gelezen dat de kalender bizar snel werd ontvangen.

En hoe gaat dat met aparte kosten omdat het vanuit Engeland komt? Ook daar hoor ik wisselende verhalen over, de een zegt dat het prima geregeld is, de ander kreeg als verrassing een extra rekening, terwijl Space NK zegt dat dit allemaal ingecalculeerd wordt bij het afrekenen.

Als ik influencers mag geloven gaat dit van een leien dakje, maar die geloof ik nou net niet :wink:, omdat ik vermoed dat zij het via speciale bureaus krijgen en gedoe eromheen niet ervaren.

Ik zoek hier dus oprechte ervaringen met deze kalender.

Ik heb geen ervaring met die specifieke kalender; maar wel met bestellen bij space nk. Nooit extra kosten gehad, ging ook best heel snel.

2 likes

Ah dat vind ik fijne info. Eenmaal in Nederland komt het met postnl?

Ik heb de adventkalender vorig jaar gekocht en ging allemaal prima. Snel geleverd en geen extra kosten. Via de zoekfunctie kan je op spacenk zoeken in dit topic en dan krijg je meerdere positieve verhalen.

2 likes

Dank je wel! Ga ik doen :slightly_smiling_face:

Als je ook met Paypal kan betalen, kies voor Paypal! Ik heb al twee keer via hun mijn aankoopbedrag teruggevraagd omdat het totaal misgegaan was met de verzending en ik een keer gescamd was. Met 5 minuten werk elke keer mijn geld terug. En het is gewoon gekoppeld aan mijn bankrekening dus geen gedoe met creditcards ofzo.

2 likes