Deze wil ik volgend jaar! Klinkt erg lekker.
Mijn man en ik hebben samen ook nog de L’or kalender, elke dag proeven we vroeg in de ochtend een koffietje en geven dat een cijfer ![]()
Deze wil ik volgend jaar! Klinkt erg lekker.
Mijn man en ik hebben samen ook nog de L’or kalender, elke dag proeven we vroeg in de ochtend een koffietje en geven dat een cijfer ![]()
Ik heb die kalender ook en vond de citroen ook fantastisch. Dark truffle was ook lekker, leek alsof daar wat zachtere drop in zat, dat vond ik wel heel lekker
Ja ik vind hem eigenlijk ook niet zo leuk als voorgaande jaren. Snap dus wel waarom hij nu met korting is haha
Dag 6! In het flesje zit les invités van Betjeman & Barton. Dat lipvormige ding (uit de DM kalender) is om je lippen te scrubben.
Ik vind het echt een geweldige geur!
Ja ik vind hem ook heerlijk! Blijft ook lang hangen bij mij.
Haha en ik vind hem verschrikkelijk stinken ![]()
Wat vond je van die eerste dan? Die vanillegeur?
Die heb ik nog niet kunnen dragen.
Wat vond jij van die?
Ik vind hem ook niet lekker. Beetje ouwelijk. De eerste vanille wel !
Op de elastiekjes na ben ik tevreden tot nu toe met de bijenkorfkalender.
Ik heb de adventskalender van de Notenshop en super tevreden over! Tot nu toe de eerste kalender waarvan alles (vrijwel) gelijk gebruikt wordt. Ik vond alleen de gepofte spelt met honing wat minder maar dat eet mijn kind dan weer graag als ontbijt. Ook goede hoeveelheden, dacht tot nu altijd 50 gram. Aanrader dus.
Qua gratis/digitale kalenders:
McDonalds en Bol hebben ook online kalenders, voor wie geïnteresseerd is
Ik heb de Rituals kalender, de duurste geloof ik, maar bijna alles is in de geur Sakura? Nu vind ik dit een heerlijke geur, maar andere geuren zijn ook lekker en een beetje afwisseling was wel leuk geweest… Hoop dat er nog wat geurtjes uit andere lijnen volgen!
Dag 9! In het flesje zit perzik mandarijnthee. De snoepjes vandaag waren een soort karamel zeezout achtig? Ik was er geen fan van.