Heb voor mijn moeder de Oil & vinegar kalender gekocht, als bedankje voor de Bijenkorf adventskalender. Volgens mij is de inhoud vergelijkbaar met die van vorig jaar
Is de Yves Rocher kalender een leuke vervanger voor de Holland and Barrett kalender denken jullie?
@Appelstroop deze heb ik een keer aan mijn dochter gegeven. Was een hit (als ze van make-up en nagellak houdt)
Thanks! Nog net even te jong hier voor denk ik, maar aan de andere kent denk ik dat het wel een hit gaat zijn. Dankjulliewel voor de tips!
Mijn zoontje krijgt dit jaar weer de bonne maman jaarkalender. Vond dat ideaal vorig jaar. Elke dag precies genoeg voor op zijn brood en ik bleef niet met 24 speelgoedjes zitten. Maar hij is wel een stuk jonger dan jouw dochter dus misschien vindt ze daar niks aan.
Mijn dochter is net 5 en verslingerd aan Lego Friends. Ik heb de adventskalender vandaag gekocht bij Amazon voor net iets meer dan 20€, dat is onder de Lego-adviesprijs.
Vorig jaar heeft ze de adventskalender ook gekregen en dat vond ze zó leuk. Lego blijft ook heel lang mooi.
De Lookfantastic Adventskalender kan je nu met 10 euro korting preorderen waardoor hij 105 euro kost ipv 115. Je moet daarvoor code ELLELF gebruiken. -verwijderd door moderator-
Edit: bovenstaande actie werkt als het goed is alleen 30 september.
Deze heb ik net besteld ! Bedankt voor de code.
Voor mn moeder ga ik denk ik weer de l occtaine halen als bedankje voor het oppassen en de hulp.
Zoek er ook 1 voor mn vader, oil en vinegar vond ie wel leuk. Maar misschien iets met koffie.
Besteld. Je krijgt ook een cadeau er bij “ Christophe Robin Haircare Set” en kortingscode voor Hello Fresg.
Ik was aan het twijfelen om hem ook te kopen, maar door deze post toch direct gedaan! Volgensmij echt een goede deal voor alles wat je krijgt.
Ik voel me nu een ~ influencer ~
Ik vond die van L’Occitane leuk maar dat is dan wel alleen L’Occitane.
Of misschien die van Babor?
Die van kiehls misschien? (Is natuurlijk wel alleen van kiehls zelf)
Misschien die van asos? Er zitten wel make-up items in maar niet zoveel vind ik (en is ook niet zo duur)
Ik heb een thee kalender besteld!
Ben heel benieuwd, hun verse thee is altijd heel erg lekker.
Ik was net op de ‘Nieuw’ pagina van Ikea en toen kwam ik dit tegen:
Een adventskalender, bestaande uit 24 doosjes, die je zelf moet vullen als pop-uplandschap.
De code werkt vandaag ook nog
Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor de Skins adventkalender! Best veel parfum, dus ben benieuwd of ze een beetje mijn smaak zijn.
Ik ben er ook alsnog voor gezwicht. Wilde hem eerst niet bestellen omdat ik al best veel boxen van Skins heb besteld en heeeeel veel parfum nog heb liggen.
De geuren vind ik eigenlijk altijd allemaal wel lekker.
Zag net de adventkalender van Space NK, mooi! Dacht die wil ik. EUR 270,=… Absurd, het is het wel waard hoor qua inhoud, maar kan ik even niet naar mezelf toe verantwoorden.
Dus alsnog voor deze gezwicht want ik vind het heerlijk om in december elke dag iets uit te pakken en de overige adventkalenders die er zijn van diverse merken trekken me dit jaar niet.