Maar dat lijkt me meer uitzondering dan regel toch? Adventkalender heeft gewoon met (commerciele) kerst te maken. Prima als je dat op een ander moment doet, maar ik moest gewoon lachen om de vraag.
Nouja weet ik niet haha genoeg mensen die hun kalender in 1 keer uitpakken na het kopen volgens mij.
Ik weet het, maar ik heb al heel wat jaren niks voor mezelf kunnen kopen / gekregen dus ik kon me niet inhouden
Ik dacht oprecht dat als je zo’n advent kalender voor jezelf koopt je gewoon alles in 1x openmaakt. Je weet dan toch ook al vaak wat er in zit? Als ik een zou hebben waarvan ik het niet weet zou ik het wel per dag doen. Goed, duidelijk dat ik dus nog nooit een advent kalender heb gehad.
Ik weet nooit van te voren wat er in zit hoor
Het is jouw bezit, dus je mag zelf beslissen wat je er mee doet. Of je het nou nu in een keer open maakt of braaf ieder vakje in december. Van mij part maak je het pas volgend jaar augustus open.
Doe gewoon lekker wat je zelf wilt. Zelf hoef ik de foto’s niet te zien, maar als je het er wel op zet even goede vrienden
Ik kijk ook nooit wat er in zit en bewaar hem netjes tot 1 december.
Dat staat er toch bij als je ‘m online bestelt. Iig bij de Bijenkorf kalender moet je goed je best doen om niet te zien wat er in zit
Als je ze wil delen zet je ze toch in een spoiler snap wel dat je het wil delen als je er blij mee bent
Nou je moet best een stukje naar beneden scrollen, ik heb net gekeken en je moet de tekst zelfs open klikken om verder te lezen…
Volgens mij zag je op de foto’s al veel producten, als het niet alle producten waren
Ik heb idd de lijst bekeken maar heb die kalender nu zo vroeg in huis dat ik het 1 december alweer vergeten ben. Dus alsnog een verrassing.
Alles kan hier in principe gedeeld worden toch? Zolang je gewoon spoilers gebruikt lijkt me daar niks mis mee.
Ik probeer zelf altijd te wachten, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je alvast begint als je er zo blij mee bent. Heel veel plezier!
Okee ik snap dat het leuker is in december of met adventkalenders waarvan de inhoud niet zo bekend is, ik zie hem namelijk ook constant op tiktok voorbij komen. Ik was gewoon even heel enthousiast
Nou dat mag ook gewoon hoor!
Ben er net toch voor gezwicht om de spacenk te bestellen na een video te kijken. Vind het heel veel geld maar de meeste dingen gebruik ik nu ook al, eigenlijk een goedkopere restock van mijn voorraad.
Heeft iemand ook een leuke adventskalender gezien voor een kind? Een meisje van vijf…
Ik ben aan het twijfelen. Ik denk dat ik die van Lookfantastic ga. Inhoud is voor mij nieuwer tov de Bijenkorf.
Ik weet niet of ze ervan houdt maar mijn dochter (wel iets jonger, maar zag het ook bij de dochter van Monica geuze en die is wat ouder) is helemaal gek van Gabby’s poppenhuis.
Daar is ook een advent kalender van zag ik!
Haha Ja het is wel plastic ja. Maar ik heb m wel op het lijstje van m’n dochter gezet (ze is volgende maand jarig). Ze krijgt van mijn schoonfamilie het Gabby poppenhuis en ik denk dat die poppetjes uit de advent kalender wel leuk zijn bij het poppenhuis.
Oh ik was even heel enthousiast want ik heb hier ook een vijfjarige Gaby-fan, maar dit ziet er wel goedkoop uit. De afgelopen twee jaar heeft ze een Playmobil kalender gekregen, ik denk dat ik daar dit jaar ook voor ga. Daar speelt ze sowieso veel mee, ook de rest van het jaar.