Leuk!! Ook besteld. Hier worden wij alle drie thuis wel blij van! Win win
Heel leuk! Heb ‘m gelijk weer besteld.
Wij hadden deze vorig jaar voor het eerst en goed bevallen.
Ik wilde wel een adventskalender, maar niet meer zo’n hele dure. Uitgekomen op de Rossman self care adventskalender. Er zit vanalles wat in, beauty maar ook thee en chocolade. Volgens mij was ie €35
Zo leuk! Dit jaar toch maar besteld. En ook eentje voor mn ouders, gewoon zomaar . Mn moeder heeft een hele verzameling Bonne Maman potjes voor van alles en nog wat
mn vader wordt er gek van haha! Maar hij houdt dus weer heel erg van jam, dus sowieso dat ze dit leuk gaan vinden.
Ik zit helemaal in de foodies adventskalenders dit jaar. Heb die van Bonne Maman besteld, die van Lindt gekocht in de winkel in Amsterdam en die van Haribo in de Mall in Leidschendam. Nu zie ik ook nog deze voorbij komen: Nutella adventskalender 2023 Review, prijs en waar te koop. Alleen al die sokken
Heb deze zojuist ook besteld! Benieuwd naar hun thee nu.
Oh, leuk! Ik heb momenteel ook thee van hun staan, de rooibos earl grey en de amsterdam earl grey. Heb er vrij goede ervaringen mee
Welke adventkalenders zijn leuk voor peuters? Aanraders?
Mijn zoontje heeft vorig jaar die van Little People gehad. Leuk ding, was ik erg tevreden over!
Dit jaar pakken we sowieso samen die van Bonne Maman uit.
Maar wilde er eigenlijk ook 1 voor hem waar hij mee kan spelen.
Die koekjes bak variant van Playmobil ziet er leuk uit, maar twijfel of dat niet allemaal heel klein is (hij is 2,5).
Misschien die van duplo?
Playmobil heeft er ook altijd eentje van Playmobil 123, hun ‘peutermerk’ zonder heel kleine onderdelen.
Ik heb er ook naar zitten kijken maar heb eigenlijk geen zin in allerlei prullen waarvan ik niet weet of mijn kind het leuk vindt. Dus ik ga er zelf eentje maken, met ‘activiteiten’ die we al hebben om samen te doen (kerstdvds, kerstboeken) en wat kleine dingen (stickers, kleurboek, kerstbal, pyjama)
Thanks voor de tip, heb hem vandaag ook gekocht. Kijk er naar uit! 22 euro was hij overigens…
Ik zie er geen van Duplo helaas.
@roeptoeter
Wat een leuk idee zeg! Ik was ook beetje bang nu om een nieuwe te kopen en dan heel veel overlap te hebben met die speeltjes van vorig jaar, die ik dan ook weer tevoorschijn haal.
Die hebben we al, echt een heel leuk ding. Maar is geen adventkalender helaas. Je zou er wel zelf 1 van kunnen maken natuurlijk.
Oh haha dan zat ik niet op te letten Zelf maken is een goed idee. Misschien kun je dat zelf ook doen met een ander leuk setje speelgoed!
Lookfantastic kalender binnen. Nu nog 1,5 maand wachten voordat ik kan beginnen met uitpakken
De jammetjeskalender kwam gister al binnen bij mn vriendin. Erg leuk om samen open te gaan maken in december!