Het staat bij mij in de woonkamer. Ontzettend verleidelijk om het al uit te pakken, maar ik wacht het braaf af.
Ik ga maar weer voor de ikea kalender!
Je weet dat er geen bonnen meer in zitten?
Ja! Staat ook goed duidelijk op de verpakking
Ohj ik niet haha, had er al 1 gehaald en weggelegd tot december. Helaas haha
Wat is een leuke adventskalender voor mijn neefjes (7 en 10 jaar). Ze zijn niet per se van de Lego, dus dat valt helaas af. Wel fan van voetbal en pokemon. Ik kan geen voetbal themed adventkalenders vinden en die van Pokemon zijn vaak te kinderachtig.
Misschien dan snoep of chocolade? Of fidget toys?
Voor de jongste misschien playmobil of een dinosauris advent calender (i.i.g. op amazon). Verder vooral chocolade etc.
Mn ex had een paw patrol adventkalender van de action gehaald. Maar ze heeft alles al opengemaakt haha.
Ik ben bezig zelf 1 maken maar twijfel nu.
Ik heb mn oog laten vallen op de adventkalender van Pink Gellac. Heeft iemand deze al eens gehad en is die het geld waard?
Ik zag er op youtube een video van! Ik heb zelf niet gekeken maar misschien kan je even naar het einde doorspoelen voor de conclusie?
Thanks!
Zag alleen wel al dat ie uitverkocht is, dus hopelijk komt ie nog terug.
Hij is dit jaar voor het eerst verschenen en hij was al binnen een paar uur uitverkocht Las op Instagram dat hij ook niet meer terugkomt. Balen, want ik wilde hem zelf ook graag hebben.
“Wij hadden genoeg Advent kalenders op voorraad en hadden zeker rekening gehouden met veel vraag naar een Advent kalender, helaas is het wat sneller gegaan dan verwacht.”
Dan hadden ze er dus niet genoeg
Nouja ik kan me van een seizoensproduct zoals zo’n kalender wel voorstellen dat je liever hebt dat ze uitverkopen, dan dat je ze na de kerst nog steeds in je magazijn hebt staan. Zeker als dit de eerste keer is dat je een dergelijk product uitbrengt, dan zullen ze er volgend jaar wel meer inkopen.
Meeen ik wil zo graag deze
maar natuurlijk niet te krijgen in NL.
Vind het echt top producten voor die prijs
Vond de unboxing best tegenvallen, veel glitterlakjes.
Je hebt er misschien niks aan maar 2 weken geleden was ik in een DM en andere Duitse grote supermarkten en daar zag ik ze nog wel staan