Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag 24 Zalando

Vond deze vorig jaar al enorm fijn dus weer blij dat deze er in zit!

Ik ben echt heel blij met deze kalender. Zaten maar twee dingen in waarvan ik dacht ‘mweh’. Maar de rest ga ik zeker gebruiken of ik gebruik ik nu al. Bij de volle mep twijfelde ik (125 terwijl deze vorig jaar 100 was…) en kreeg de kalender cadeau toen deze in de aanbieding voor 85,- was en dat vind ik het zeker waard.

2 likes

Ik had de grote Rituals. Zeer tevreden over.

4 likes

Door jou ben ik helemaal enthousiast geworden over deze kalender haha, ik neem ‘m volgend jaar zeker ook.

4 likes

Laatste dagen van HB, Lookfantasic, l’occtaine en bijenkorf.

Samenvatting



Weet van onderste niet of ik al gepost had.

Review kalenders

Bijenkorf: goede kalender en geld waard. De geurtjes niet helemaal mijn ding (ben er ook lastig in) maar mijn moeder en tante zijn blij. De balmain spray is echt fijn en de ordinary exofliant. Veel nog niet uitgeprobeerd trouwens.

Lookfantasic: ook goede kalender, vergelijkbaar met de bijenkorf. Mooie lipproducten, had deze voornamelijk gekocht vanwege zo’n gezichts massage apparaat. Die kreeg je vandaag en even wennen maar voelt wel goed. Geen idee of het veel beter is.

Zou niet snel allebei weer doen. Denk wel eerder de bijenkorf. Dubbel waren beide ritual stokjes en zo’n gezicht massage steen, alleen van bijenkorf vind ik fijner/mooier.

L’occtaine: toch wel een teleurstelling. Alleen maar mini op de laatste na, fullsize…handcrème. dat vind ik jammer. Liever fullsize gezichtscreme of bodylotion. Het zijn wel fijne producten. Maar koop niet deze weer, niet echt waar voor je geld vind ik.

HB: goede kalender en veel meteen in gebruik zoals de vitamine e creme, slakken oogcreme, lippenbalsem. De tandenpasta wel jammer.

Bonnemaman: halverwege gestopt met uitpakken. Smaakjes te subtiel en ben toch niet zo’n enorme jam liefhebber. Mn man heeft meeste tot nu toe opgegeten.

Smarties: vrolijke kalender. Leuk voor een keer.
Kinderbueno: koop liever een 5pack. 3 dagen leuk daarna begint het opnieuw, melk puur en wit.
Pickwick: saai maar had die gekregen
Tony: lekker maar ook wel saai, ook gekregen
Disney boekjes kalender: slechte verhalen. En gewoon papiertjes aan elkaar geniet.

Edit. Houtenkam is van l’occtaine ipv HB.

4 likes

Ik vond de kinder bueno ook teleurgestellend. Bonne maman leuk idee maar smaakte echt nergens naar. Oil&vinegar wel heel leuk, veel variatie en lekkere dingen.

2 likes

Ik zie volgens mij de inhoud van het laatste vakje, vakje 25, van de Bijenkorf kalender niet op je foto. Kan zijn dat je dacht dat hij tot 24 gaat zoals de meest adventkalenders dus vandaar meld ik het even :blush:

1 like

Ik heb dus helemaal niet die houten kam gehad in de H&B kalender? Terwijl er ook geen vakjes misten. Ben helemaal in de war nu haha

2 likes

Ik heb die pistasch creme gister op. Hemel op aarde!

1 like

Ik ook niet!!

2 likes

Ik ook niet

2 likes

De houten kam zat in de loccitane kalender.

1 like

Haha echt. Haal ik ze door elkaar. @Aile
@Sjern en @Sazie

@Zelie heeft idd 25. De mascara staat er inderdaad niet op. Al klaargelegd om te proberen.

Edit. Aangepast.

Ik had de kleine Body Shop kalender en ik was er echt blij mee. Bijna allemaal producten die ik echt ga gebruiken en met geuren die ik lekker vind. De vormgeving van de doos was ook heel mooi

3 likes

Ik ben helemaal weg van een van de geurtjes uit de Bijenkorf kalender (memo Paris marfa)! Mocht iemand 'm niet lekker vinden zou ik m graag overkopen :grin: ( mag ook via dm)

Ik had niet zo goed gelezen bij de Balmain spray, op de een of andere manier waren alleen de woorden body en spray me bijgebleven. En ik heb deze dus een aantal keer als body spray gebruikt :woman_facepalming:t2:. Ik rook er niets van en vond het maar vreemd spul totdat ik er beter naar keek. :joy:

Oh ja, top spray voor mijn krullende haar uiteindelijk!

1 like

Heb vandaag nog de Essie adventskalender 24 doors gekocht, was afgeprijsd van 70 euro naar 28 en toen kon ik het toch niet laten haha :rofl:

2 likes

Je kan dit echt niet posten zonder te zeggen waar :sob:

Zalando!! Met code JINGLEBELLS

2 likes

O, ik zie dat meerdere adventskalenders daar in de sale zijn. Helaas moet je wel de volle mep voor de nyx adventskalender betalen.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het adventkalender-topic (Deel 2).