Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik kijk elke dag even in dit topic voornamelijk voor deze bonbon updates :raised_hands:t3: Stelt weer niet teleur vandaag!

10 likes

De chocolade in de ikea kalender stelt teleur vind ik. Nog niet veel lekkers.

Yess vandaag zat de watermelon glow drops in mn cult beauty kalender.

4 likes
Zalando dag 19&20

De foreo Luna mini 2 heb ik gisteravond uitgeprobeerd en vandaag voelt mijn huid nog heel zacht aan. Of dit door de Luna komt of doordat ik ook wat frequenter braaf mijn make up er af haal in de avond… Ik durf het nog niet te zeggen. En mijn allereerste Mario Badescu product! De ingrediënten klinken wel als een match.

9 likes

Excuus voor de aardappelfoto. Dit keer is het maple pecan. De maple (ahoorn) proefde ik niet terug, maar de ieniemini klein pecannootje kon ik wel waarderen. De vulling was gewoon een soort chocolade ganache.

18 likes

Wil je aub hiermee doorgaan na december? Deze stukjes zijn het hoogtepunt van mijn dag

10 likes

Als je mij bonbons stuurt wel.

2 likes

Ik ben stiekem wel blij dat ik de Bijenkorf kalender niet heb gekocht, want gezien de prijs klinken de bonbons niet van enorm goede kwaliteit. Ik vind de verhaaltjes alleen zo leuk om te lezen, mss gewoon een bonbon review topic doen.

3 likes

De kwaliteit is goed, maar de smaken zijn vaak (net als Bonne maman) subtiel. Heb ik betere bonbons gehad ja, maar de kwaliteit van de Bijenkorf is redelijk hoog. Ik ben gewoon een luxepoes.

2 likes

Ja, ik dus ook met chocola vandaar dat ik dan de prijs mss niet geheel passend vind. Althans niet in die luxe/ kwaliteitscategorie die de prijs doet vermoeden. Ik neem vaak een chocolaatje van de Bij, bij de koffie als ik daar wat ga drinken (zijn volgens mij dezelfde) en dan valt me op dat ze wel gewoon goed zijn met praliné. Alleen de bijzondere smaken vaak toch vlak, te suikerig etc zijn. Geldt overigens ook voor hun gebak/ taarten. Sommigen zijn echt heerlijk, en anderen gewoon echt matig.

Heb met Bonne Maman hetzelfde. Subtiel kan heel lekker zijn, maar dit is vaak eerder non-existent dan subtiel. Blijft lekkere jam overigens, maar snap niet dat ze niet iets gewaagder durven te gaan.

2 likes

HB,Lookfantasic, Bijenkorf, l’occtaine

Samenvatting

Ben benieuwd naar dat groene goedje.

4 likes

die twee wasbare watjes zijn wel een beetje karig :joy:

HB kalender

Kwam net dit artikel tegen op Buzzfeed over een kalender van Dior van ruim 3000 dollar. Iemand heeft hem unboxed op Tiktok.

Deurtje 5 was een kaars en deurtje 6 het dekseltje van de kaars :rofl::rofl: kan echt niet!

Edit: https://www.tiktok.com/@jackieaina?_t=8YKtFNDzbLJ&_r=1

4 likes

haha zijn het er maar 2 ? Ik had 1tje eruit gehaald om te kijken wat het was. Inderdaad wat karig.

2 likes

Lang niet zo karig als de jaarlijkse scrubhandschoen van Rituals!

Dag 19 & 20 van Lumene en Rituals 3d

2 likes

Dat klopt! Een van de redenen waarom ik dit jaar geen rituals heb gehaald.

HB maakt het verder wel goed met de producten in de kalender.

Pure chocolade pistache. Zodra ik de doos pakte, voelde ik dat dit chocolaatje zwaarder was dan de rest. En het inderdaad een flinke jongen. Zoals bij alle sterren moet je dit kreng afbijten met je kiezen (tenzij je je tandarts nog fijne kerstdagen wilt wensen). Afgezien van dat vind ik het heel lekker. Ik vind sowieso pure chocolade met pistache een topcombinatie, daar kan je weinig aan verpesten.

30 likes

Stuk :rofl:
Chocolaatje ziet er echt mooi uit!

6 likes

Bijenkorf dag 21

Samenvatting

10 likes

Die is zo lekkeeeer :heart: megacute ook in miniverpakking

1 like