Ik had er dit jaar 3:
Harvey Nichols: heel leuk om te krijgen maar denk dat ik hem zelf niet van mijn eigen poen had gekocht. Leukste waren de luxe merken (perfume en skin care) en 5 facial vouchers voor facials en full-face make up treatments. Ik heb al 4 vouchers gebruikt en was echt heerlijk! Ik werd echt meegenomen naar zo een Spa ruimte en kreeg dan 45 minuten een facial. En dat dus 5x! Die vouchers alleen zijn samen al wel de aankoopprijs waard vind ik.
Space Nk: ik wilde 3 producten van deze kalender sowieso al kopen (Paula’s choice Bha, Olaplex 3 en de Medik Retinol). Voor de prijs met korting die ik voor de kalender betaald heb (175 pond) vind ik het helemaal waard.
Look fantastic: Was de goedkoopste en ook minst interessante voor mij. De gezichtsborstel heeft een hoge aankoopprijs maar twijfel of ik die echt ga gebruiken. Was wel heel leuk dat er rituals stokjes inzitten en een aantal fijne hair care producten.
Het doel is nu wel dat ik skincare voor het hele volgende jaar heb haha. Volgend jaar wil ik graag weer 2-3 luxe kalenders, en dan het hele jaar door weinig losse skincare hoeven kopen.