Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik vond alleen de votives uit de grote kalender goed ruiken, de theelichtjes, mwah.

Denk niet dat ik hem volgens jaar weer zou nemen. Wel leuk zo een keertje, maar allemaal niet zo heel bijzonder.

1 like

Bijenkorf dag 24 en 25; twee mascara’s. Vind het eigenlijk wel jammer dat 2x hetzelfde product nog na elkaar komt, vooral omdat er al eerder een mascara inzat. Beetje mascara overkill haha. Maar goed, wel een product dat ik gebruik dus het zal wel van pas komen :sweat_smile: we zullen zien!

2 likes

Ik vind dat gezicht cleanser blok van de H&B heel fijn, net als de mini shampoo en conditioner van dat merk! Sowieso weer heel blij met deze calender, veel fijne producten waar ik wat mee kan. Ik vind het ook leuk dat er kortingscodes bij zaten.

De look fantastic vond ik ook erg leuk, al merk ik na een paar jaar dat er toch regelmatig dezelfde producten/merken in zitten. Als ik het me goed herinner zat bij h&b alleen de tandpasta als herhaling er in. De oogschaduw in een potje vind ik wel heel chill, precies de juiste kleur voor mij.

De nr7 vond ik mwah, opzich bruikbare producten maar ik vond dat er redelijk veel mini’s in zaten en veel gelijksoortige producten. Maar dat laatste had ik natuurlijk kunnen verwachten bij een calender van een specifiek merk.

Ik ben heel blij met al m’n nieuwe producten, verheug me echt om alles uitgebreid te testen :blush:

3 likes

Ik gebruik m voor mn benen! Vind t wel fijn dat er dan een soort olielaagje achter blijft.

1 like

Hij is heftig maar mn gezicht was daarna zo zacht! Ik doe het 1x pw denk ik

1 like

Heeft iemand hier nog interesse in die koffiescrub van H&B? Ik vind die geur echt te heftig, heb een hekel aan citrus :sweat_smile:

Bij mij was dit de eerste keer dat ik een adventskalender kocht nl die van H&B en ik ben er zo blij mee. Bijna alles vegan en/of organic en mooi aantal full size producten. Mijn vriend vond het net zo leuk als mij om iedere dag een vakje te openen en heeft zelf al de spirulinagezichtsmousse van gisteren geclaimd haha.
Volgend jaar koop ik die opnieuw!

2 likes

Is die mousse lekker?? Ik hou hem nog dicht want heb nog tientallen open crempjes en tubetjes maar heb er wel zin in

Ja, mijn vriend vindt het lekker citrusachtig ruiken!

Oh nog beter zelfs! Ik ga volgend jaar hetzelfde doen als nu en de kalender in de eerste week van december kopen aan -50%.
Al doen ze wel een beetje aan false advertising: ik zag de kalender in november voor €32.99 oid en begin december stond hij te koop voor de helft van de prijs, zogezegd. Er stond toen op de affiche dat de kalender eerst €49.99 was en nu ‘slechts’ €24.99. :face_with_hand_over_mouth:

Ik had deze ook! Vond hem heel afwisselend.
Waar ik het meest blij mee was:
Oogpotlood
Hydra vegetal Gezichtsreiniger
Shower balm
Aloe Vera moisturizing lotion
Hydra vegetal gezichtscrème
Crème shampoo

Wat ik minder vond:
Roze nagellak (niet mijn kleur)
Het tweede parfum vond ik heel vies. (Die andere wel lekker!)
Appel kaneel douchegel (niet mijn geur)
De mascara (ik vond het wel heel leuk dat er mascara bij zat, maar het is niet echt een top mascara)

Ja, ik heb alles inmiddels uitgeprobeerd :sweat_smile:

Wat waren jouw favorieten?

Ohhh wat leuk!!! Ik moet heel veel nog proberen, maar hier alvast mijn lijstje:

• Mascara vind ik niet zo fijn (maar ik heb altijd maar een die goed werkt voor mij)
  • Alle douchegels vind ik erg lekker ruiken! De appel kaneel douchegel heb ik in het groot gekocht, dus grappig dat jij die niks vindt.
  • Beide nagellakjes vind ik erg mooi!
  • Het eerste parfum vond ik lekker, de tweede niet maar mijn moeder wel gelukkig.
  • Oogpotlood gebruik ik als eyeliner en blijft goed zitten dus erg blij mee.

De rest moet ik nog even uittesten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Nou kijk eens wat ik tegen kom op Ali… deze zat in de kalender van myjewelery :joy:

7 likes

Ik heb de shampoo en conditioner van HB geprobeerd. Niet slecht, wel lang bezig om genoeg product in mijn lange haar te krijgen.

Same! Ik had de FeelUnique kalender en de Bijenkorf kalender. Allebei 100 euro en allebei leuk, maar ik vond de Bijenkorf toch leuker / meer producten waar ik echt super blij mee ben. Ik zou voor volgend jaar wel niemand aanraden om twee van dit soort beautykalenders te nemen want ik heb nu zoooo veel verschillende skincare, weet echt niet hoe en wanneer ik alles moet testen. Ik had eerlijk gezegd ook meer make up verwacht en minder skincare.

En ik vind het stom dat overal alleen maar gewone mascara’s in zaten en geen enkele waterproof. Hier hebben mensen met koppige naar beneden wijzende wimpers toch niets aan. :angry:

1 like

Ik viel ook bijna van mn stoel toen ik realiseerde dat onze mini ongeveer 70 euro aan product was. Fijn is het zeker, maar niet zooo fijn.

1 like

Zijn er nog mensen geïnteresseerd in spulletjes uit de clinique kalender? Mijn moeder had die ook dus ik heb alles dubbel nu.

Als je iets zoekt, let me know, dan zoek ik het er uit

4 likes

Nog meer mensen die producten uit hun kalender(s) aan het op gebruiken zijn? Ik had enkel die van Holland & Barrett.

Deze ochtend heb ik deze toner op gemaakt. Die werkte goed, ben benieuwd naar de Koreaanse die er ook in zat.

Eigenlijk ben ik best wel tevreden van de inhoud van de kalender. Ik gebruik momenteel ook die cleansing bar van Ethnique en die doet ook wat ie moet doen haha. Het enige product waar ik minder blij mee ben is die koffiescrub voor het gezicht. Ik vind die veel te ruw en gebruik die wekelijks als lichaamssscrub.

3 likes

Oeh ik vind de scrub heerlijk voor mn gezicht zo af en toe! Ik heb ook al best veel opgemaakt (de dag en nachtcreme bijvoorbeeld), sommige dingen weggegeven (makeup kwast en die dr organic creme) en gebruik andere dingen af en toe

1 like

Ik ben er nog meebezig. De nachtcrème is wel fijn en de bar idd. En dat voor in bad ook.
Die koffiescrub vind ik echt niks. Maar hou niet zo van koffiegeur.

1 like

Ik vind die groene crème (die luchtige) ook lekker! Met zeewier ofzo?