Ja, mijn vriend gebruikt die dagelijks en is er ontzettend tevreden van!
Sorry om een oud topic te uppen maar welke producten uit de H&B kalender waren ook alweer mogelijk niet zo goed voor de huid?
Het ging destijds over een maskertje, dat heb ik deze week mogen ondervinden want ik was dat vergeten, had ‘m nog en dacht hey, laat ik die eens op doen. Knalrood gezicht na 5 minuten heel jammer (en een beetje pijnlijk)
Een beetje vroeg maar weet iemand wanneer de ritualkalenders komen? Heb nog bonnen van t kerstpakket van mn werk maar sprak iemand en die zei dat ik t beste kon reserveren omdat ze bij die winkel snel uitverkocht waren vorig jaar. Maar om dat nu al te doen vind ik ook een beetje vroeg.
Ik heb hem een keer voor mijn verjaardag gekregen (half oktober) en toen was ie net uit volgens mij. Maar misschien weet iemand hier het specifieker!
Vorig jaar waren ze vanaf 7 september verkrijgbaar.
Door dit topic bedenk ik me dat ik nog zoveel moet opmaken. Mag van mezelf pas weer een adventkalender nemen als ik de meeste producten heb opgemaakt.
Oeh zo snel al. Thanks!
Ik heb vorig jaar voor het eerst een beauty adventkalender gekocht, en ben hooked. Echt veel plezier gehad voor +/- 100 euro, dus wil er dit jaar weer eentje aanschaffen. Ik zie nu dat de inhoud van een aantal kalenders al bekend is gemaakt. Hebben jullie er al eentje op het oog?
Ik wil dit jaar een kalender met iets minder skincare, en iets meer make-up / haarproducten. Ik wil misschien de Cult kalender of die van Elle, maar die zijn wel meteen mega duur.
Ik heb me ingeschreven voor de wachtlijst van die van lookfantastic en feelunique. Die haddne vorig jaar de beste prijs/kwaliteitverhouding im odus hopelijk lukt het me dit jaar wel om een van beiden te scoren!
Misschien niet de tip die je 100% zoekt maar de tuinen adventskalender was groot aan variatie vorig jaar!
Ja die vind ik ook evht een aanrader en denk dat ik 'm opnieuw ga halen. Hopelijk weer een hoop andere producten
Ik had vorig jaar die van Holland and barret/de tuinen. Vond hem erg leuk. Als er niet teveel hetzelfde in zit wil ik die dit jaar wel weer.
Holland and Barrett reveal Beauty Advent Calendar 2021 as waiting list opens Hier kun je de inhoud zien van de Holland & Barrett adventskalender van dit jaar. Veel andere producten ten opzichte van vorig jaar.
Oeh ik ga niet kijken dan. Ik geloof je op je woord
Ik wil dit jaar die van soap and glory! Iemand had die hier vorig jaar ook en had toen een beetje spijt dat ik die niet had. Ik heb 2 jaar achter elkaar die van ASOS gehad en vond die ook een goede mix van skincare, make up en haarspul hebben
Vanavond laatste kans om de thee adventkalender te bestellen met korting bij yourdailyteacup!
Laatste kans???
Pre order ik schrok ook al
O sorry bedoelde idd de pre order. Al gaf ze wel aan dat ze dit jaar niet bij gaat maken. Op is ook echt op.