Ah thanks, ik zal het ook in de gaten houden! Echt een perfect cadeau voor m’n vriend
Weet iemand of de H&B kalender in België misschien wel komt? Ik vermoed van niet maar je weet nooit.
Voor de Charlotte Tilbury fans, hun adventskalender is nu online te bestellen. In de eerste 48 uur met een oogschaduwpallet extra. Bij het afrekenen ook een lipstick gratis + 2 samples. Toch aardig van ze als je zo diep in de buidel moet tasten.
Overigens vind ik 'm zelf maar zozo.
Huh… lijkt ie nou zo erg op die van vorig jaar? Ook qua vormgeving etc.
Ik wil hem, maar nooit eerder van het merk wat gebruikt. Is het echt geld waard?
Bedankt!
Ik ga denk toch eerst wat los testen voordat ik hem koop.
Ja ik vorig jaar! Vond hem heel leuk, afwisselend qua producten en heb er een paar fijne favorieten aan over gehouden
Ik ben wel gek op hun lipsticks en lippenbalsem. Ook een hele fijne mascara die vorig jaar in het advent van de Bijenkorf zat.
Ja nog steeds erg blij mee, producten leren kennen en een aantal favorieten opnieuw gekocht
Ik zag het, sneaky hoor van ze. Ik heb wel het idee dat ze de kalender van vorig jaar even een ander printje hebben gegeven en een ander kleurtje lipstick ofzo erin gemikt hebben. Vind het een beetje inspiratieloos overkomen.
Douglas Adventskalender 24 EXCLUSIVE BEAUTY HIGHLIGHTS FOR YOU » online kaufen | DOUGLAS Hopelijk is deze straks in nl te bestellen.
Iemand al een adventskalender met meerdere bekendere parfums tegen gekomen? Dat zou echt mijn droom zijn
Er heeft zich nog niemand gemeld.
Ik zou eigenlijk ook graag de Kiehls adventkalender willen maar weet iemand of die producten een beetje te doen zijn voor iemand met een gevoelige huid?
Ik heb een extreem gevoelige huid. Snel eczeem en heb ook eens urticaria. Maar ben vorig jaar overgestapt van Philosophy naar Kiehls huidverzorging. Eerst de mini verpakkingen gekocht en dat beviel zo goed dat ik nu meerdere producten ervan heb.
Oh super! Dan staat bij deze de adventkalender van Kiehls op mn verlanglijstje
Ik heb de Lakrids by Bülow adventkalender weer besteld. Vorig jaar ultiem genoten van alle bijzondere smaken
Voor m’n moeder ga ik een jellybean adventkalender maken, die is geen grote snoeper
Ik heb van Kiehls alleen wat testertjes gebruikt maar ik kon er niet goed tegen