Het adventkalender-topic (Deel 1)

Code Hydration ingevoerd? Dan mag je er 4 kiezen (uit potjes of tubes) en dan bij afrekenen mag je alsnog 5 samples (kleine zakjes) kiezen.

2 likes

Vandaag deze van Yogi tea binnen gekregen

21 likes

Vandaag de adventkalender van de Ikea meegenomen. Was vorig jaar wel een succes, lekkere chocolaatjes :heart_eyes:

1 like

Die extra 10 euro in de prijs hebben ze zeker in het design gestopt :joy:
Vind hem wel oké maar vond die van vorig jaar leuker.

1 like

Dit had ik ook! Ben alsnog blij want gratis is altijd goed :grin:

Dat laatste had ik niet moeten lezen, alleen al daarvoor zou ik hem nu willen aanschaffen :grimacing:

2 likes

Ik heb de kiehls binnen en de samples en mini’s. Daar moet ik het tot december mee doen.

Wil nog wel een thee kalender eigenlijk maar koop ik denk ik in november.

1 like

Haha ja same :see_no_evil:

Ik ben nog wat zoekende qua adventkalenders… Had er vorig jaar drie (Lego Harry Potter, Ikea, Pukka) en vond het superleuk, maar tegelijkertijd deed ik er ook niet superveel mee (die van Pukka hangt nog steeds aan m’n muur, en denk dat ik er 1/3e van heb gedronken ongeveer…). Beauty houd ik sowieso niet echt van. Denk dat ik of mijn vriend in ieder geval wel weer voor de nieuwe lego harry potter gaan, want dat was wel echt een succes vorig jaar! En misschien een andere theekalender. Wordt constant verleid door Yankee Candle, maar heb vorig jaar voor kerst een paar votives gehad en heb die nog niet eens opgebrand. Ben constant heen en weer aan het gaan tussen het superleuk vinden om elke dag een vakje open te maken en tegelijkertijd geen spullen willen hebben waar ik niets mee gaan doen.

Maar ik wil wel graag deze kalender even delen hier omdat ik er zelf er om moest lachen: Harry Potter sokken adventskalender 2021 - Adventskalender Tips Een adventkalender waar je, in Harry Potter- Dobby style - elke dag één sok krijgt. Je krijgt dus ook geen paren, maar gewoon 24 verschillende sokken :joy: Vind het wel echt heel leuk bedacht haha!

19 likes

Jammer van alle skincare maar voor €90 kan ik het niet laten, toch? :pleading_face:

3 likes

Ik heb deze ook (en opgemaakt haha). Maar vond het echt stom dat je pad kan zien wat er op die kaartjes staat in de winkel en dat je dat niet gewoon online kan bekijken

O die Harry Potter sokken kalender is wel heel gaaf!!!

2 likes

Er zijn geruchten dat we maar 1 keer leven!!! #doit

2 likes

OMG hoezo wist ik dit niet?? #done

1 like

Treatyoself :heart:

2 likes

Oooo die wil ik!

1 like

Ik heb hem gisteren ook in het karretje gestopt. Heerlijk die chocolaatjes en met een beetje mazzel ook nog een mooi tegoed erbij.

2 likes

De DM :heart_eyes::heart_eyes: Moeilijk kiezen

25 likes

Haha, waarom is duits toch altijd zo grappig

Das wird ein FEST!

2 likes

Jawohlll

Waren de prijzen maar grappig, de NYC is 60 euro