Het adventkalender-topic (Deel 1)

Heeft iemand de Kiehls adventkalender al ontvangen? En zo ja, hoeveel dagen duurde het voordat je hem ontving?

1 like

Ja dit weekend kreeg ik 'm.
24 sept had ik 'm besteld.

Ik vond 'm best klein toen ik de doos zag, maar hij is wel heel dik, en je kunt 'm openklappen zeg maar.

Oh dus er gaat wel een kleine week overheen ongeveer dan? Ik ben ook heel benieuwd!

Ik twijfel zo erg over de Essie adventskalender. Draag weinig nagellak, maar dat komt ook doordat al m’n nagellak zo goed als uitgedroogd is of juist heel lang er over doet voordat 't opdroogt op de nagels. Heb al gekeken naar de inhoud en die bevalt mij wel, en Essie nagellak vind ik kwalitatief ook goed
 Maar 't blijft 50 euro voor nagellak hahaha. Lastig.

1 like

50 euro maar voor hoeveel stuks? Is t wel waard denk ik

Ik heb de Rituals vandaag gekocht. Nu net op zolder in de hoek verstopt want nog twee maanden wachten vind ik echt lastig haha

1 like

Ooh ja dat herinnert me eraan dat ik nog een adventkalender voor mn kat moet kopen!!

5 likes

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief op parfumdreams krijg je 20% korting. Kan je ook daar op gebruiken. Dan is hij nog maar 40. Vond ik een goede deal

1 like

Yves rocher geeft de kalenders inmiddels gratis weg ofzo? Zit er iets in wat bedorven is? :joy:
Via de hoofdpagina een ‘lucky game’ dinkie.
Je moet wel nog voor 10 euro aan tjak bij bestellen maar vooruit maar weer met de lippenbalsems en handzeep. Dat schijnen we hier toch op te vreten ofzo.
Ik ben benieuwd, zeker gezien het horror verhaal een stukje terug. Eerst zien, met alle doosjes rammelen, en dan geloven :crazy_face:

Edit: ik ben de mensen die op de tijd van de screen gaan letten even voor.
→ stiekem ben ik een vampier.

4 likes

Ik heb ook die van Zalando gekocht. Vorig jaar had ik ook eentje van Lindt, die koop ik weer.

Denk dat de fullsize daar al uitverkocht is :frowning:

Ah ik heb het spel met drie verschillende emailadressen gespeeld maar kreeg telkens een cadeaukaart van 5 euro :unamused:

Same :joy:

Wat een leuk en actief topic. Ik ben nieuw hier, maar ook dol op adventskalenders. Meteen even het Yves Rocher rad geprobeerd, maar hier helaas drie keer een 10 euro kortingscode :joy:

5 likes

Ik probeerde met ander mail adres maar lukte niet.
Kreeg 1 per persoon melding. Had ook maar 5 euro korting.

Ik had het zelfde

1 like

Ik heb voor ons samen de Escape-room/Exit-kalender besteld nadat @Hinkje die noemde, en van de week komt de L’occitane kalender binnen die ik voor mezelf besteld heb! Vorig jaar had ik die van Rituals maar ik vind het leuk om nu wat anders te proberen.

4 likes

Oooh ik kon me gisteravond niet inhouden en heb de hele Bijenkorf kalender opengemaakt! Voelde slecht en goed tegelijk, want er zitten echt mooie producten in. Heel erg, maar nu wil ik eigenlijk toch weer een nieuwe kalender die ik dan echt pas in december open maak

16 likes

Haha, wat moet dat een lekker gevoel zijn. Is het zijn prijs waard? Vind die kalender er wel erg mooi uitzien

Oh hahaha, goed zo! Welk doosje is je favoriet? Bij mij 2, 14 en 18 :heart_eyes::star_struck: