Stel je persoonlijke vraag #31

Oké persoonlijk “dilemma”, ben vd week bij een vriendin gaan eten en heb daar de boodschappen voor gehaald, ze vroeg ook nog of ik wat andere dingen voor haar zelf mee kon brengen dus heb ik gedaan. Ze heeft niks gezegd van laat ff weten wat je van me krijgt. Nu eten we regelmatig samen en de ene keer doet de een boodschappen en de andere keer de ander, dus de boodschappen voor het avondeten heb ik gewoon betaald. Maar ik voel me nu soort van bezwaard om een tikkie te sturen voor haar eigen boodschappen (5,-) terwijl ik ook denk ja ik hoef niet voor haar brood enzo te betalen :sweat_smile:. Het is ook niet dat ik het super breed heb qua geld zelf zeg maar. Wat zouden jullie doen?

• Tikkie sturen
  • Laten zitten
  • Anders

0 stemmers

1 like

Als zij volgende keer boodschappen haalt voor bij jou, vragen of ze ook nog een paar dingen voor jou meenemen? :stuck_out_tongue:

13 likes

Heb je wel eens een adventskalender voor jezelf gekocht?

• Nee en ga ik ook niet doen
  • Nee maar misschien wil ik dat wel doen
  • Ja

0 stemmers

Heel stom maar ik vind het ergens een beetje ‘sneu’ om het voor mezelf te kopen. En ik ben altijd bang dat het 1 grote teleurstelling is. Bovendien ben ik bang dat ik alles direct openmaak.

2 likes

Een optie, maar daar ontvang ik sowieso een tikkie van want dat vraag ik zelf altijd :joy:

Nog nooit gedaan, maar zag gister in de action folder een met celebrations. Het zou zomaar kunnen dat ik die ga kopen :grimacing:

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het adventkalender-topic

Geef mij een lindt chocolade adventskalender en ik ben voorlopig heel tevreden

5 likes

Ik heb al de hele dat hoofdpijn en een duffe kop. Jullie ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een mening erover als volwassenen op zo’n ding rijden?

Volwassen-step

• Ja leuk
  • Ja doe normaal met dat ding
  • Nee geen mening

0 stemmers

Ik ontving vandaag een appje met , sorry ik zat net op mn step toen je belde. En ik vind vooral dat idee van die persoon op een step te grappig.

2 likes

Nee maar ik heb wel een mening over zijn kinhaar

37 likes

Zo’n ding: wel leuk. Mensen met een elektrische step die overal doorheen racen en je bijna aanrijden: niet leuk

7 likes

Ik heb nul komma nul balans in mijn voeten. Ik zou gelijk flink op mijn bek gaan op zo’n ding

Nou die persoon die dat heeft woont in Groningen, waar het echt krioelt van de fietsers dus ik denk dat mensen het niet zo leuk vinden daar.

• Ik doe dit ook
  • Ik die dit niet

0 stemmers

4 likes

Ik kan me bewoon bijna niet voorstellen dat er mensen zijn die niet even kijken. Want de meeste mensen die je inhaalt rijden zooo irritant. Ik denk dat de mensen die niet kijken van die snelle mannen zijn die op de zuidas werken.

1 like

Haha ik kijk nooit omdat ik dat ongemakkelijk vind. Alleen als iemand aan het slingeren is oid

2 likes

Het is meeeega ongemakkelijk, maar het lukt me gewoon niet om niet te kijken :joy:

1 like

Ik zou een appje sturen en dan zeggen joh ik had boodschappen gedaan en er zaten ook boodschappen speciaal voor jou nog bij. We hebben het er niet echt over gehad, maar zou je … Naar mij over willen maken? En dan zonder mwteen een tikkie, want nu geef je haar nog ruimte om te zeggen wat ze zelf dacht over dat bedrag.

En dan zegt ze vast iets van ja is goed kun je een tikkie sturen of joh wat is je rekeningnummer. Of van oh maar ik dacht… En dan kan jij eventueel nog zeggen zou wel e willen betalen maar weinig money oid.

12 likes

Hoevaak maak je vaak foto’s van jezelf?

• Dagelijks
  • Nooit
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Alleen als iemand erom vraagt
  • Paar keer per jaar

0 stemmers

Denk ook dat het komt omdat ik geen social media gebruik dat ik niet/nauwelijks nog foto’s van mezelf maak. En ik DENK dat dat ook veel meer rust geeft.

Maar veel posten oom in het wayrwt topic. Dat telt toch ook mee? Want aan de antwoorden te zien lijkt me dat niet per se kloppen?
Ik heb ooit iemand gedate, echt zolang geleden en wist nog weinig maar van daten af. Hij wilde elke dag een foto van mij, dus elke dag moest ik op die dag een foto maken. En ik deed dat ook nog. Wtf. Ik haat op mannen die altijd maar vragen, heb je meer foto’s, mag ik meer zien. Stuur dit/dat. Ga lekker op de brandstapel.

2 likes