Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik zit te twijfelen om al met de kiehls te beginnen haha. Misschien 1 november

1 like

Mijn vermoeden klopte, vandaag werd er een grote doos van rituals bezorgd die ik niet zelf heb besteld haha. Dus nu kan ik 2 maanden tegen een adventkalender aankijken waar ik niet aan mag zitten :grimacing::upside_down_face:

Eerste foto hoe je m ontvangt, al echt leuk om te krijgen. Tweede is in elkaar gezet, lichtjes er onder enz

26 likes

Waar heb je die exit kalender gekocht?

Dat is echt zooo leuk
Ik heb niks met kerst en al sinds kind geen adventkalender gehad (en dat was gewoon met chocolaatjes) maar dit is echt heeeeel schattig

1 like

Eens, het staat zo kneuterig en gezellig met die lampjes eronder haha. En nu het weer koud, donker en nat is buiten, past het er gelijk bij

1 like

Bij de lokale spellenwinkel!

2 likes

Hou vol. Nog eventjes wachten en het is december!

Vrijdag wordt mijn Kiehls adventkalender bezorgd. Kan niet wachten!

2 likes

Ja, vind ik absoluut! Er staat dat de waarde 350 euro is en dat klopt denk ik ook echt. Zitten ook geen sample sizes in.

1 like

Oh leuk om te lezen! 2 en 14 ook zeker bij mij. 18 weet ik nog niet. Verder ook 10 en 25.

Ik heb van mijn moeder de kalender van Spicebar gekregen :joy: :heart: Mijn zusje had die vorig jaar en ik vond m echt heel leuk haha. Voor mijn vriend wil ik nog een whisky kalender kopen maar die zijn zo tyfus duur omg

1 like

Krijg nou tieten, ze hebben nog echt geleverd ook. En dat zónder extra factuur voor het apparaat.
Overigens is iemand een beetje narrig omdat er nog geen kalender aanwezig is voor meneer.:cat2:

22 likes

Thanks, stoel komt van onze Deense meubel vrienden. (Nee niet de blauw gele Zweedse vrienden :sweat_smile:)
Overigens heb ik sinds de aanschaf ervan er zelf precies 10 minuten op mogen zitten, de 10 meest intense haatdragende minuten van mijn leven. Sindsdien durf ik niet eens meer

2 likes

Zo leuk! Ik heb het met 4 emailadressen geprobeerd maar helaas :joy:

Ik zit te twijfelen tussen de Clinique en Rituals… Ik denk dat ik de producten van Clinique meer zal gebruiken maar die huisjes en lampjes van de Rituals zijn zo leuk.

1 like

Haha ja precies dat. “Goh doet mijn kat nou nooit, zo voor bezoek komen zitten.”
Ik: sta eens op.
Done deal.

En de stoel komt niet van Made, als ik dat toch eens kon betalen had ik allang 37 kalenders hier aangesleept hahaha.

Gewoon van de Jysk in de aanbieding met 50% korting

@Jalapeno ik had vorig jaar die van clinique, vond het toen wel jammer dat er ook dingen in zaten die niet geschikt waren voor mijn huidtype. Ik heb die van dit jaar even snel bekeken, is die nou exact hetzelfde qua inhoud als vorig jaar?!

2 likes

Yes heb die van Kiehls binnen icl de samples. Ben wel teleurgesteld dat het doos zo klein is.

Ik kreeg hem net ook binnen! Zou eerst vrijdag zijn maar toch vandaag. Was wel even wennen, had hem ook groter verwacht. Ah ja, als de inhoud maar goed is!

1 like

Ik heb die van 60 euro van de rituals :smiling_face_with_three_hearts: nu al zin in december

1 like

Vind dat toch jammer van zo’n merk, snap dat ze de bestsellers er elk jaar in doen maar een beetje afwisseling zou leuk zijn. Niet heeuuul creatief op deze manier, vind het dan toch minder ‘spannend’ om elke dag een vakje te openen als je eigenlijk wel weet wat je kan verwachten.

2 likes

Mijn vriend was heel happy met de adventkalender van Tony’s Chocolonely en ik ga er nog een met koffie voor hem kopen.

Rituals kalender (niet lezen als je nog helemaal niks wilt weten!): Ik ben al op 1 oktober begonnen en vind 'm tot dusver minder leuk dan twee jaar geleden. Veel zoete geurtjes, de kerstgeur van dit jaar is ook zoet ipv kruidig zoals vorige jaren. Wel mooie producten verder!

Ik ga nog maar los op de kerstcollecties van andere merken.

2 likes

Die was dan ook wel écht heel top, van afgelopen 6 jaar oid dat ik ze kocht vond ik die van 2 jaar geleden ver erbovenuit steken