Het adventkalender-topic (Deel 1)

Heeft iemand van jullie al bericht gehad van de MyMuesli kalender? Die zou begin oktober verzonden worden, toch?

Ik heb hem niet besteld, maar zag op de site half oktober staan.
“Onze Adventskalender wordt vanaf half oktober verzonden en komt vóór 1 december bij je aan. De adventskalenders en mymuesli bestellingen worden apart geleverd.”

1 like

Ik kreeg net een mail van lookfantastic dat ze gaan beginnen met verzenden!

2 likes

Ik heb helemaal geen verstand van hoe duur adventskalenders meestal zijn maar hoe duur was die van jou?

• Onder de 10 euro
  • Onder de 20 euro
  • Onder de 30 euro
  • Onder de 40 euro
  • Onder de 50 euro
  • Onder de 60 euro
  • Onder de 70 euro
  • Onder de 80 euro
  • Onder de 90 euro
  • Onder de 100 euro
  • Onder de 110 euro
  • Onder de 120 euro
  • Onder de 130 euro
  • Onder de 140 euro
  • Onder de 150 euro
  • 150 + euro
  • N.v.t

0 stemmers

Die ik wil is volgens mij 120 euro, vind het een beetje overdreven.

Ik heb er twee. Eentje van 130 en eentje van 60.

Heftig haha. En misschien een hele domme vraag maar ben je eigenlijk goedkoper uit dan als je al die producten apart zou kopen? Ik wil er graag 1 van clarins maar ik denk dat ik die producten sws wel in kleine varianten kan krijgen.

1 like

Moet je teleurstellen, per ongeluk gestemd toen ik de post naar het juiste topic verplaatste :slightly_smiling_face:

2 likes

Als je al weet welke producten je fijn vindt zou ik het niet per se doen

1 like

Bij die van oil&vinegar haal ik het er sowieso wel uit. Mymuesli misschien niet als ik allemaal losse muesli zou kopen maar er zitten een aantal extra producten bij waardoor het voor mij de prijs waard was.

1 like

Omg I loooove oil & vinegar!!! Was je er tevreden over?

1 like

Haha heb hem nog niet opengemaakt maar als ik kijk naar de inhoud dit jaar ben ik al enthousiast :ok_hand:t3:.

1 like

Oh ik dacht dat je die vorig jaar ofzo al een keer had gekocht. Ik wil juist niet weten wat erin zit eigenlijk.

1 like

Ah die is heel leuk! Heb het vluchtig even doorgelezen en gelijk besteld als adventskalender voor ons samen :joy: En dan is het nu klaar hoor, met adventskalenders kopen haha

1 like

Totdat ze in de sale komen met black friday hahaha

Happy Socks heeft ook een advent kalender zie ik nu, ik was benieuwd hoeveel dat dan kost, 200 euro. Je kan dan wel ruim een jaar vooruit met je sokkenvoorraad.
En ze hebben ook iets om zelf je kalender te maken
 zonder cadeaus erin.

1 like

Ik heb dit jaar enkel die van Ikea gehaald. Maar ik zie dat er ‘enkel’ 2 bonnen van 5 euro inzitten? Ik dacht dat er FF’ers waren die vorig jaar bonnen voor grotere sommen kregen of beeld ik me dat nou in? :sweat_smile:

1 like

Oh verkeerd gekeken dan! Des te beter!

1 like

Je vergeet de chocolade :smirk:

3 likes

Oke ik ben ook door de (toch al zwakke) knieën gegaan. Ikea adventskalender aanwezig :joy:
Ook maar 1 meegenomen voor een vriendin die waarschijnlijk gaat verhuizen, kan ze direct die passen gebruiken in januari haha.

1 like

Ik heb net de adventskalender van Rituals gekocht. De goedkopere versie zonder de huisjes. Die andere ziet er natuurlijk heel leuk uit, maar qua inhoud denk ik meer waard voor mijn geld te hebben met de goedkopere versie :relaxed:

1 like