Het adventkalender-topic (Deel 1)

Weten jullie heel toevallig of je de rituals kalender met cadeaubonnen mag betalen?

Ik heb hem weleens bij ici paris met cadeaubonnen gekocht. Zou niet weten waarom het niet zou mogen.

Je moet er volgens mij alles uit die winkel van kunnen kopen, en anders moet er op zijn minst duidelijk op vermeld staan ā€œmet uitzondering vanā€ oid.

Ja dat kan hoor!

Ik zie net de adventskalender van Dior voorbij komen, hartstikke mooi. Alleen de prijs €410,-! :cold_face:

3 likes

Vandaag de Yankee candle adventkalender gehaald voor mijn vriendin! Geweldig, alleen nu nog 1,5 maand wachten tot we het mogen openen! Wie kan het zolang volhouden? Lukt het ons denk je?

Ik hou het altijd vol, ik vind er (tenzij je er redenen voor hebt) niks aan om het nu al open te maken

2 likes

Ik weet niet of je al een mailtje gehad hebt, maar ik kreeg gisteren bericht. Het duurt nog wel zeker 4-5 werkdagen voordat hij er is, dus dan zou het idd half oktober zijn!

1 like

Nee, nog geen bericht gehad. Zal misschien deze week wel komen.

Douglas heeft de eerste eigen merk kalender gedropt, prima inhoud voor die prijs vind ik zelf.

Edit:
Spoiler

Sinds wanneer stopt douglas glijmiddel in hun kalenders? Is dat een hint? :joy::joy:

2 likes

Deze ga ik nu bestellen voor mijn vriend.

4 likes

Mochten er mensen op de Soap & Glory kalender zitten wachten, ik heb contact gehad met de klantenservice van Boots. Hieronder het antwoord. Ik was al flauw dat de Holland & Barrett dit jaar niet kwam maar nu kun je me helemaal wegdragen.

Dank voor uw bericht en interesse in Boots.
Dit jaar mogen wij de adventkalender van No7 weer aanbieden. Van Soap & Glory hebben we helaas geen kalender dit jaar. De adventkalender van No7 verwachten we zo half tot eind oktober online te kunnen zetten.

Ik heb gister de bodyshop kalender voor mn verjaardag gekregen :heart: zo blij mee! Ik wil ook de oil & vinegar voor mn vriend kopen en dan nog eentje met chocola of de nespresso kalender.

4 likes

Ah shit ik zag dit ook al een beetje aankomen, aangezien de meeste soap en Glory producten die op de site staan uitverkocht zijn en al maandenlang niet meer aangevuld zijn. Ik vond de kalender vorig jaar echt top en heb veel producten ontdekt die ik heel fijn vind, maar die kan ik nu dus nergens bestellen 🄲

Ah shit, ik zat te wachten op die van Soap and Glory!

Ik heb die van ASOS een aantal jaar gehad, maar ben meer op zoek naar een kalender met enkel badproducten etc, skincare heb ik inmiddels genoeg en ga ik toch niet gebruiken. Ga maar eens op zoek naar een ander, haha.

Ik heb vrijdag de adventkalender van Essie gekocht! Ik heb de afgelopen tijd best wat nagellak weggegooid, zo kan ik mijn collectie weer wat aanvullen. In die kalender zitten (of zaten de afgelopen jaren) altijd veel bruikbare en kantoorproof kleuren en je krijgt veel waar voor je geld, volgens mij. Nu bijna twee maanden wachten tot ik het eerste vakje mag openen…

2 likes

Ohhh dit lijkt me een super leuke advent voor mezelf. Goede tip😁

1 like

De tower kalender van Yankee Candle gekregen van mijn vriend :two_hearts:. Nu ben ik echt klaar voor dit jaar.

21 likes

Ik wilde deze ook, maar ik ben voor dat geld beetje verbaasd hoeveel votives erin zitten. Ik brand die simpelweg niet dus zo zonde. Verder wel een hele mooie kalender.

1 like

Dat verbaasde mij ook wel ja! Misschien dat ik de votives meeneem naar kantoor ofzo. Maak ik mijn bureau wat gezelliger.

1 like