Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb van m’n mama ook nog de Clipper/Cupper kalender gekregen :heart_eyes:

1 like

De action heeft een bruisballen kalender haha.
Oke nu zonder grappig te zijn. Ik heb lekker wél een action kalender. De groene heeft volgensmij weinig make-up en co. Dat is dit jaar mijn finger up naar Holland & Barrett en Soap & Glory. Geef m’n geld wel uit aan eierballen. :relieved:

2 likes

Waarom brand je die niet dan? Toen ik de kalender had vorig jaar heb ik de kaarsjes meteen aangestoken na het uitpakken, zo lekker hahaha

2 likes

Ja weet ik niet… moet weer ergens in of op, wat ik vervolgens niet meer schoon krijg. Echt een beetje azijnachtig maar vind ze echt vervelend haha. Doe mij maar een kaars in glas. Die theelichtjes die er in zit ruik je vaak ook voor geen meter.

Als je zo’n waxmelt houder hebt kan je de kaarsjes ook doormidden snijden en ze dan als waxmelt gebruiken

Ik heb door jouw berichtje ook de Tony adventkalender besteld! Dank voor de tip :smiley:

1 like

Oh hey dat is een goed idee. Werkt dat met alle kaarsen in een potje? Ongeacht wat voor potje? Ik loop altijd te klooien met heet water erin gieten en dan wachten tot het afgekoeld is

Heb deze net meteen besteld :heart_eyes:

4 likes

Boeehoee. Ik check 1 dag de zaken eens niet en meteen afgestraft :joy:

2 likes

Hij was een paar uur geleden nog beschikbaar, heb toen nog gekeken.

Aah wat stom, hopelijk komt hij snel weer leverbaar :pleading_face:

Volgens mij verkocht Kruidvat deze vorig jaar ook in de winkel, is misschien ook nog een optie

Hij is er weer! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oil & vinegar adventskalender ook uitverkocht op de site :sob:

Ik heb de Beery Christmas van Hopt besteld voor mijn vriend (oké, stiekem ook gewoon voor mijzelf).

1 like

Zijn er nog andere leuke eet adventskaladers of thee? Ik had vorig jaar die van pukkah en vond ik erg tegenvallen. Die van my daily teacup ook…

1 like

Als je simpel snoepjes wil is de look o look bij de action te koop.
Tony chocolony

2 likes

Check! Gelukt. Kreeg ook al een mailtje van bol haha

1 like

Misschien die van yogi tea?

2 likes

Ik heb die van Kusmi gister bij de bijenkorf gekocht! (thee) Had die vorig jaar ook en was er erg blij mee.

10 likes