Lipton misschien? Of inderdaad yogi tea
Qua eten kom je snel bij chocolade of snoep uit, ik volg dit:
Wauw die vind ik ook mooi, ga hem gelijk bestellen bij de bijenkorf
Ik heb ‘m net ook besteld, leuk
Dit jaar ga ik ook voor een kalender! Ik twijfel echt tussen de Bijenkorf en Zalando… Kom er nog niet uit
Heb van beide een unboxing gekeken en zou 100% voor de bijenkorf gaan. Mocht ‘ie ooit weer op voorraad komen.
hij is nu op voorraad!
Ik heb die van Bijenkorf besteld, ook doordat de verpakking wat gezelliger/meer kerst is🤣
Ben toch voor die beauty adventkalender van Zalando gegaan door de ‘ufo’ en de 20% korting.
Omg vind de kalender van Diptyque zo mooi maar 350 piek gaat me echt te ver
Ik doe mijn rituals kalender toch weg (aan een vriendin)
Ik vind het echt superleuk en heb al jaren een kalender, maar als ik eraan denk dat ik toch weer met al die spulletjes zit word ik zo onrustig gek genoeg… Ik ben ook zoveel aan het opruimen en wegdoen uit mijn kamer en dan is het eigenlijk heel raar als ik nu weer meer random dingen ga verzamelen
Vind de kalender van Bobbi Brown ook wel heel leuk… zijn wel maar 12 vakjes maar wel allemaal producten die ik zou gebruiken. Nog even nadenken
Jeeeeutje die oom bol.com toch. Kom ik thuis staat er een mega doos voor m’n deur (heuj DHL ) en ik sta er dom naar te kijken dat ik niks heb besteld zo groot.
Echt bol? Was dit nou echt noodzakelijk?

Dit had ik ook! Vond m vorig jaar superleuk maar probeer juist minder te kopen en dan past dit toch niet helemaal
Heb die van pickwick gegeven aan een collega en laten bezorgen op het werk en ze was er zoooo blij mee
Wat lief van je!
Ik twijfel tussen de (duurste versies van) kalenders van the body shop en rituals. Rituals heb ik al twee keer gehad (twee en drie jaar geleden) en was ik altijd wel tevreden over maarja… Misschien wil ik ook nog een theekalender of yankee candle…
Mijn relatie is net over dus ik wil wat troost shoppen ofzo
Ik vind de Rituals dit jaar veeeel minder leuk dan 2 en 3 jaar geleden (ben al begonnen op 1 oktober). Dus zou dan zelf voor een andere gaan!
En vervelend van je relatie, sterkte! Koop lekker iets fijns voor jezelf zou ik zeggen.
Oh jammer! Ik heb de rituals adventskalender voor de eerste keer en had bewust niet gekeken wat erin zat. De afgelopen 2 jaar heb ik wel gezien, en vond ik heel leuk! Dus had gehoopt (en gedacht) dat ie dit jaar vrijwel hetzelfde zou zijn…
Ik heb ook nog 2 thee adventkalendertjes van de dm. Eentje van cupper en eentje van yogi tea. De cupper kalender had ik vorig jaar ook en is gewoon prima voor die 3,95.
Het is misschien ook mijn persoonlijke voorkeur hoor! Het blijven natuurlijk mooie en fijne producten en vind bij Rituals ook de mini’s altijd mooi vormgegeven. Maar het valt me in het algemeen dus op bij Rituals dat geuren die ik voorheen heel fijn vond, allemaal ook net iets frisser zijn geworden ipv zacht/kruidig.
@taro @luzarl Ik herken dat ook wel qua troepjes. Ik ben daarom juist voor iets met meer lichaamsproducten gegaan omdat ik daar geen enorme voorraad van heb (helemaal niks zelfs behalve wat er in de douche staat) dus dan gaat het relatief snel op ook met al die mini’s. Dingen die mij niet aanspreken zet ik meteen apart om weg te geven of laat ik mijn vriend opmaken.
Vanmorgen ook de Pickwick kalender besteld. Misschien nog die van Ikea en dan heb ik er 3, met die van Kiehls erbij.