Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb de yogi tea adventskalender gekocht, en ik krijg begin december een kokendwaterkraan dus komt top uit :grin: Volgend weekend hoop ik in Duitsland nog een kinder chocolade adventkalender te kopen en dan ben ik compleet :christmas_tree:

7 likes

Ik twijfel tussen de tower van yankee of de grote van de rituals moeilijk moeilijk moeilijk

Misschien de Axe & Dove adventskalender?

2 likes

Heb even gekeken naar de inhoud, maar die is toch wel vooral op vrouwen gericht.

@Hobbyist oh zoiets ja, alleen vinden we deze merken niet zo. Zoiets zou ik graag willen van the body shop bijvoorbeeld

Zijn er mensen die de Holland & Barrett kalender gekocht hebben via de Britse webshop?

1 like

Ik heb er naar gekeken maar ze verzenden alleen naar UK Amerika en Australië dus ik zou niet weten hoe 🥲

1 like

Ah nee, ik wou er 1 kopen als verrassing voor een vriendin en dacht dat het via de webshop wel ging lukken.
Als iemand veganproof adventkalenders weet die geen honderden euro’s kosten, hmu! :grin:

Ik kan woensdag in de DM kijken als je wilt?

1 like

Ik ben wel van België, dus de verzendkosten zijn waarschijnlijk te hoog dan om die kalender op te sturen. Maar lief dat je 't aanbiedt!

@anon50301661
Ja inderdaad, ik vind sowieso dat GB veel leukere en luxere kalenders aanbiedt dan wat wij hier hebben.

1 like

Ahh ja dat snap ik !

3 likes

:tada::tada::tada::tada:

32 likes

Oooo jaloers!!!

1 like

Wow deze ziet er ook echt gezellig uit! Welke is dit?

De tower van Yankee Candle!

3 likes

Zooooooo jaloers!!! Geniet ervan :star_struck:

3 likes

Ik wilde geen adventkalender dit jaar maar ben helemaal getriggered door deze👀

3 likes

Weet iemand of de adventkalender van bijenkorf nu definitief is uitverkocht? Lijkt al lang niet meer aangevuld te zijn.

1 like

Na zien van unboxings ben ik genezen😂

2 likes

Denk dat ie volledig uitverkocht is:

Oeps! Het lijkt erop dat de Bijenkorf adventskalender héél gewild was dit jaar, want deze is compleet uitverkocht.

https://www.debijenkorf.nl/cosmetica/adventskalenders/de-bijenkorf

1 like

Ongelofelijk vorig jaar was die in december nog verkrijgbaar.

1 like