Ik vind de Rituals dit jaar veeeel minder leuk dan 2 en 3 jaar geleden (ben al begonnen op 1 oktober). Dus zou dan zelf voor een andere gaan!
En vervelend van je relatie, sterkte! Koop lekker iets fijns voor jezelf zou ik zeggen.
Ik vind de Rituals dit jaar veeeel minder leuk dan 2 en 3 jaar geleden (ben al begonnen op 1 oktober). Dus zou dan zelf voor een andere gaan!
En vervelend van je relatie, sterkte! Koop lekker iets fijns voor jezelf zou ik zeggen.
Oh jammer! Ik heb de rituals adventskalender voor de eerste keer en had bewust niet gekeken wat erin zat. De afgelopen 2 jaar heb ik wel gezien, en vond ik heel leuk! Dus had gehoopt (en gedacht) dat ie dit jaar vrijwel hetzelfde zou zijn…
Ik heb ook nog 2 thee adventkalendertjes van de dm. Eentje van cupper en eentje van yogi tea. De cupper kalender had ik vorig jaar ook en is gewoon prima voor die 3,95.
Het is misschien ook mijn persoonlijke voorkeur hoor! Het blijven natuurlijk mooie en fijne producten en vind bij Rituals ook de mini’s altijd mooi vormgegeven. Maar het valt me in het algemeen dus op bij Rituals dat geuren die ik voorheen heel fijn vond, allemaal ook net iets frisser zijn geworden ipv zacht/kruidig.
@taro @luzarl Ik herken dat ook wel qua troepjes. Ik ben daarom juist voor iets met meer lichaamsproducten gegaan omdat ik daar geen enorme voorraad van heb (helemaal niks zelfs behalve wat er in de douche staat) dus dan gaat het relatief snel op ook met al die mini’s. Dingen die mij niet aanspreken zet ik meteen apart om weg te geven of laat ik mijn vriend opmaken.
Vanmorgen ook de Pickwick kalender besteld. Misschien nog die van Ikea en dan heb ik er 3, met die van Kiehls erbij.
Jaa dat had ik vorig jaar ook en ik gebruik ook wel alles en was er heel blij mee maar ik vond het alsnog veel plasic verpakkingsmateriaal dus sla m dit jaar een keertje over. Ik vind overigens de spullen die ze erin doen wel heel bruikbaar
Ik had dit precies ook! Zo bizar!
Ik zou sowieso de grote niet doen. Is echt bijna hetzelfde als die kleine en wel veel duurder. Ik heb dit jaar die kleine Rituals en die van De Bijenkorf. Erggggg benieuwd
Ik zag het Invisibobble Advent Calendar voorbij komen en heb die besteld voor 19.95. Gebruik dagelijks hun haarattributen, lijkt me wel leuk zo.
Yankee candle adventkalender is ook wel echt een aanrader! Die heb je ook in verschillende groottes, dus kan je misschien zo combineren en jezelf lekker verwennen!
Waar heb je die gekocht?
De online drogist ipv lookfantastic scheelt 10 euro.
Gisteren die van Ikea voor m’n man en die van kinderbueno voor m’n zoontje gekocht. Elke dag mogen ze een chocolade.
Haha ik ook! Ik had al boodschappen gedaan bij AH en ik dacht ‘oh ik neem gelijk die kalender even mee, die ligt hier toch’ (bij het bol afhaalpunt) komt ze met zo’n giga doos aanzetten terwijl ik al twee tassen met boodschappen had ook. En ik was lopend. Maar het is goed gekomen. Ik had de kalender twee keer besteld, ook voor mijn beste vriendin. Ze vond het heel leuk
Ik heb de kalender van Betjeman & Barton besteld, hopelijk een paar bijzondere theesmaken en hij ziet er iig mooi uit
Ohh inderdaad mooi twijfel nu tussen deze en Kusmi Tea. Iemand al ervaring met 1 van beiden?
Kusmi vorig jaar gehad en die beviel goed! Zakjes, twee kleine blikjes en nog 2 accessoires. Voor de afwisseling ga ik dit jaar voor de Betjeman kalender!
Hier mensen de advent kalender van your daily tea cup ontvangen ?
Ben benieuwd hoe die er uit ziet.
Ik heb deze aftelkalender van AH besteld en krijg die vanavond binnen tegelijk met mijn boodschappen. Elke dag een melkchocolaatje voor mijn dochter tot het Sinterklaas is.