Het adventkalender-topic (Deel 1)

Jaa dat had ik vorig jaar ook en ik gebruik ook wel alles en was er heel blij mee maar ik vond het alsnog veel plasic verpakkingsmateriaal dus sla m dit jaar een keertje over. Ik vind overigens de spullen die ze erin doen wel heel bruikbaar :slight_smile:

2 likes

Ik had dit precies ook! Zo bizar!

Ik zou sowieso de grote niet doen. Is echt bijna hetzelfde als die kleine en wel veel duurder. Ik heb dit jaar die kleine Rituals en die van De Bijenkorf. Erggggg benieuwd

Ik zag het Invisibobble Advent Calendar voorbij komen en heb die besteld voor 19.95. Gebruik dagelijks hun haarattributen, lijkt me wel leuk zo.

4 likes

Yankee candle adventkalender is ook wel echt een aanrader! Die heb je ook in verschillende groottes, dus kan je misschien zo combineren en jezelf lekker verwennen!

2 likes

Waar heb je die gekocht? :slight_smile:

1 like

De online drogist ipv lookfantastic scheelt 10 euro.

1 like

Ik heb deze van DM. En voor mijn verjaardag die van Rituals gekregen :relaxed:

8 likes

Gisteren die van Ikea voor m’n man en die van kinderbueno voor m’n zoontje gekocht. Elke dag mogen ze een chocolade.

Haha ik ook! Ik had al boodschappen gedaan bij AH en ik dacht ‘oh ik neem gelijk die kalender even mee, die ligt hier toch’ (bij het bol afhaalpunt) komt ze met zo’n giga doos aanzetten terwijl ik al twee tassen met boodschappen had ook. :joy: En ik was lopend. Maar het is goed gekomen. Ik had de kalender twee keer besteld, ook voor mijn beste vriendin. Ze vond het heel leuk :slight_smile:

1 like

Buitengewoon veel zin om aan deze te beginnen. Dat het maar snel 1 december mag zijn.

10 likes

Ik heb de kalender van Betjeman & Barton besteld, hopelijk een paar bijzondere theesmaken en hij ziet er iig mooi uit :heart_eyes:

10 likes

Ohh inderdaad mooi :heart_eyes: twijfel nu tussen deze en Kusmi Tea. Iemand al ervaring met 1 van beiden?

2 likes

Kusmi vorig jaar gehad en die beviel goed! Zakjes, twee kleine blikjes en nog 2 accessoires. Voor de afwisseling ga ik dit jaar voor de Betjeman kalender!

Hier mensen de advent kalender van your daily tea cup ontvangen ?
Ben benieuwd hoe die er uit ziet.

Ik heb deze aftelkalender van AH besteld en krijg die vanavond binnen tegelijk met mijn boodschappen. Elke dag een melkchocolaatje voor mijn dochter tot het Sinterklaas is. :blush:

8 likes

Ik heb hem besteld maar nog niet ontvangen. Ben heel benieuwd!

1 like

Heb ook een Yankee candle kalender gekocht :innocent: en de Kusmi en Tony kalender zitten in mn mandje.
Wilde ook de oil & vinegar voor mn vriend maar die is uitverkocht. Denk dat ik dan de lakrids kalender voor hem koop als ik die ergens kan vinden.
Dan stop ik echt :sweat_smile: (al wil ik stiekem de nespresso kalender ook)

4 likes

Ik zou nog wel een adventskalender willen met verzorgingsproducten, maar waar ook producten voor mannen inzitten of unisex oid. Iemand een idee? (ik heb uiteraard gegoogled maar kom dan alleen maar reclame tegen voor de bijenkorf, rituals etc)

Nivea

2 likes