Ik zag dat de Clipper adventkalender ook online staat. Vind de verpakking een beetje meh, maar de thee altijd heel lekker
https://www.glutenvrijewebshop.nl/clipper-adventskalender.html
Ik zag dat de Clipper adventkalender ook online staat. Vind de verpakking een beetje meh, maar de thee altijd heel lekker
https://www.glutenvrijewebshop.nl/clipper-adventskalender.html
Ja, ik vond die vorig jaar ook heel leuk! Allemaal soorten die je normaal niet kunt kopen. Alleen de aardbeienthee ligt hier nog steeds in de kast
Ik heb van mijn moeder gisteren ook nog de DM Bio theekalender gehad
Ik heb de yogi tea adventskalender gekocht, en ik krijg begin december een kokendwaterkraan dus komt top uit Volgend weekend hoop ik in Duitsland nog een kinder chocolade adventkalender te kopen en dan ben ik compleet
Ik twijfel tussen de tower van yankee of de grote van de rituals moeilijk moeilijk moeilijk
Met de kortingscode FRIENDSANDFAMILY2021 krijg je iig 15 procent korting bij Rituals, ook op de adventskalender. Miss maakt dat de keuze makkelijker
Edit: bron RITUALS - NL 15% Korting op bijna alles (inclusief The Ritual of Advent) - Pepper.com
Misschien de Axe & Dove adventskalender?
Heb even gekeken naar de inhoud, maar die is toch wel vooral op vrouwen gericht.
@Hobbyist oh zoiets ja, alleen vinden we deze merken niet zo. Zoiets zou ik graag willen van the body shop bijvoorbeeld
Zijn er mensen die de Holland & Barrett kalender gekocht hebben via de Britse webshop?
Ik heb er naar gekeken maar ze verzenden alleen naar UK Amerika en AustraliĆ« dus ik zou niet weten hoe š„²
Ah nee, ik wou er 1 kopen als verrassing voor een vriendin en dacht dat het via de webshop wel ging lukken.
Als iemand veganproof adventkalenders weet die geen honderden euroās kosten, hmu!
Ik kan woensdag in de DM kijken als je wilt?
Ik ben wel van Belgiƫ, dus de verzendkosten zijn waarschijnlijk te hoog dan om die kalender op te sturen. Maar lief dat je 't aanbiedt!
@anon50301661
Ja inderdaad, ik vind sowieso dat GB veel leukere en luxere kalenders aanbiedt dan wat wij hier hebben.
Ahh ja dat snap ik !
Oooo jaloers!!!
Wow deze ziet er ook echt gezellig uit! Welke is dit?
De tower van Yankee Candle!
Zooooooo jaloers!!! Geniet ervan
Ik wilde geen adventkalender dit jaar maar ben helemaal getriggered door dezeš
Weet iemand of de adventkalender van bijenkorf nu definitief is uitverkocht? Lijkt al lang niet meer aangevuld te zijn.