Het adventkalender-topic (Deel 1)

@Hobbyist ik heb hem ook besteld! Heel erg benieuwd. Ik begreep dat het niet alleen bars zijn, 24 bars had ik idd ook geen behoefte aan😅.

3 likes

(UK) Amazon!

1 like

Heb de pickwick thee kalender kado gekregen van mijn vader. Hij wist niet eens dat ik die eigenlijk wilde maar hij zag hem in de supermarkt en ik drink veel thee volgens hem.

6 likes

Easytoys heeft dit weekend een flashdeal met de adventskalender voor 99 euro

2 likes

Ik wilde iemand een thee adventskalender geven omdat die altijd thee drinkt maar diegene houdt alleen van zoete thee. Nu had ik verschillende thee adventskalenders opgezocht maar bij allemaal zit er niet echt veel zoete theesmaken in. Nu heb ik bij de Action een lege adventskalender gekocht en die ga ik zelf vullen met thee die diegene lekker vindt. Misschien is dit een tip mocht je iemand een thee adventskalender cadeau willen doen en die is uitverkocht

5 likes

En met de kortingscode BEDDENREUS krijg je nog eens €10 korting.

2 likes

Ik zie op Insta een reclame voor de Super Dad bierkalender van Biercompanyuk en het ziet er fantastisch uit! Ook een soort laatje met allemaal snacks, echt leuk.

5 likes

Vanaf morgen in de aanbieding bij de Aldi

En deze voor kinderen vanaf woensdag

4 likes

Alcohol heeft de eigenschap langer dan een dag goed te blijven. Er zitten 24 biertjes in, dus in feite is het gewoon een opgedirkt krat bier. Dat drink je ook niet zo leeg. Mijn vriend bewaart ze en drinkt af en toe in het weekend een. Een chocoladekalender hoef je toch ook niet meteen op te eten?

7 likes

Ik heb de AH adventkalender gekocht. Zou chocolade inzitten en misschien nog wat anders. Denk een kortingsbon/kado bon ofzo, ben benieuwd haha.

3 likes

Bedoel je de aftelkalender voor Sinterklaas of is er nog een andere?

1 like

Hahaha ja ik schreef die laatste zin en dacht: who am I kidding. Maar het hoeft niet he.

1 like

Hahha ik ging even kijken maar het is inderdaad tot pakjes avond. Ik dacht tot kerst, naja kunnen we alvast beginnen.

2 likes

Bier adventskalenders zijn natuurlijk ook leuk om te gebruiken als een soort proeverij met vrienden tijdens Kerstmis of daarna

2 likes

Ik heb deze ook gekocht! Was op zoek naar een leuke theekalender maar was deze nog niet tegengekomen. :hugs:

2 likes

Ik geef mijn man elk jaar een bier adventskalender en telt er dan echt mee af dus elke avond een biertje maar halverwege de maand wordt het hem echt teveel haha. Hij drinkt normaal ook Max maar 2 speciaal biertjes in de week gemiddeld. Meestal slaat hij dan dagen over en gaat daarna in de volgorde weer verder

4 likes

Wij doen iets soortgelijks: mijn vriend opent elke dag een vakje. Die bewaart hij tot vrijdag/zaterdag en ik mag er ook een paar.

Zo houden we wel de volgorde aan, maar is de alcoholinname wel te overzien

Ik ga van mijn rituals kalender ook niet elke dag alles aanbreken en zeker niet opmaken. Vind het juist leuk een voorraadje voor de rest van het jaar te hebben.

Theekalender probeer ik wel elke dag te drinken.

3 likes

Ben door de nieuwe video van Bonnie geinfluenced en heb de grote Lindt-kalender gekocht (via de site Duitse voordeeldrogist, sowieso een erg leuke site met allemaal chocolade, snoepjes, thee en verzorgingsproducten waar je hebberig van wordt). Heb ook de koffiekalender van L’Or, zitten volgens mij ook nog 24 verschillende cupjes in.

4 likes

Na lang wikken en wegen toch besloten om de Rituals kalender te halen, was hij uitverkocht :sob: even rondgebeld en toen gaf een medewerker als tip om naar het House of Rituals te gaan, en daar heb ik hem kunnen scoren! Lagen er nog een stuk of 10. De vrouw die ik aan de telefoon sprak gaf aan dat ze online waarschijnlijk niet aangevuld worden.

1 like