Wij doen iets soortgelijks: mijn vriend opent elke dag een vakje. Die bewaart hij tot vrijdag/zaterdag en ik mag er ook een paar.
Zo houden we wel de volgorde aan, maar is de alcoholinname wel te overzien
Wij doen iets soortgelijks: mijn vriend opent elke dag een vakje. Die bewaart hij tot vrijdag/zaterdag en ik mag er ook een paar.
Zo houden we wel de volgorde aan, maar is de alcoholinname wel te overzien
Ik ga van mijn rituals kalender ook niet elke dag alles aanbreken en zeker niet opmaken. Vind het juist leuk een voorraadje voor de rest van het jaar te hebben.
Theekalender probeer ik wel elke dag te drinken.
Ben door de nieuwe video van Bonnie geinfluenced en heb de grote Lindt-kalender gekocht (via de site Duitse voordeeldrogist, sowieso een erg leuke site met allemaal chocolade, snoepjes, thee en verzorgingsproducten waar je hebberig van wordt). Heb ook de koffiekalender van LâOr, zitten volgens mij ook nog 24 verschillende cupjes in.
Na lang wikken en wegen toch besloten om de Rituals kalender te halen, was hij uitverkocht even rondgebeld en toen gaf een medewerker als tip om naar het House of Rituals te gaan, en daar heb ik hem kunnen scoren! Lagen er nog een stuk of 10. De vrouw die ik aan de telefoon sprak gaf aan dat ze online waarschijnlijk niet aangevuld worden.
Betaal je 825 dollar en maak je het eerste vakje open⊠Haha ze kan haar teleurstelling ook zo moeilijk verbergen. En het dan maar gooien op dat het een collectersitem is.
Edit: EEN LEEG ZAKJE. Deze video maakt echt mijn dag.
Haha ik was daar dit weekend en waren er idd nog zoveel! En die winkel is echt groot
Wat een armoe voor dat geld
Via Duitse voordeeldrogist? Die verstuurt naar NL?
Ik heb de unboxing samen met 2 vriendinnen gekeken. Ben nog nooit zo verontwaardigd geweest door een adventskalender
Ja, juist naar NL!
Ik heb me echt kapot gelachen hoeveel schijt kan je als merk aan je klanten hebben hahaha
Oooh nee daar gaat mân geld haha
Die stickers ook steeds
Ja echt hÚ! En er zit ook een café bij ofzoiets?
Ik heb ook gekeken, 35 minuten well spent. Wat een droefenis voor dat bedrag
Ja zag er wel hip uit! En ook een massagesalon enz geloof ik
Ik had 'm via bol en die is onbeschadigd binnengekomen. Zat gewoon goed verpakt hoor!
Heeft er iemand wel eens een sieraden adventskalender van de H&M gehad? Zo ja, was het iets? H&M heeft er nu weer een maar ik kan nergens vinden wat er in zit
Dat spreek me wel aan! Ik heb mezelf op de mailinglijst gezet, hopelijk komt ie nog op voorraad