Aaah, deze wilde ik nog heeeel graag en nu zie ik hem eindelijk in Nederland
Oeps besteld oeps
Spoiler
Die Huda beauty palette
Jaaaa, die is zo leuk. Die kleurtjes zijn top voor Kerst
Besteld! Beetje impulsief maar was nog op zoek naar een leuke adventkalender en deze ziet er wel veelbelovend uit
Echt kut, deze heb ik al dus dan is het gelijk zonde van de kalender
Oeeh ik heb hem door jou ook besteld! Precies wat ik stiekem nog zocht naast m’n thee kalender
Heeft iemand hier de kalender van Your Daily Teacup al binnen? Ik ben zo benieuwd!
Nee nog niet helaas.
Ik ga morgen nog even richting Duitsland. Ben benieuwd
Ah, op zich wel geruststellend dat jij m ook nog niet hebt
God maar echt! Pleur wat glosses, lipsticks en samples erin en je zit goed
Ik had 2 jaar geleden een essence calender en ik zweer dat die meer waarde had dan deze! Dat suffe boekje haha en die boekmagneet én boekenlegger ooh man
Ben in Duitsland dit weekend en deze 2 in de DM gekocht. Twijfelde tussen de “normale” van Balea of deze bio variant. Toch voor de bio gegaan! Leuk☺️.
Heb nu 2 thee “kalenders” (doosjes) van clipper en de DM , ikea kalender en dan de verzorgingsproducten . Wel genoeg zo. Ze hadden ook een balea kalender voor mannen maar ja mn vriend hecht daar echt totaal geen waarde aan🥲.
Ahhhh, vorige week in duitsland kon ik de thee adventkalender nergens vinden wel de balea versie meegenomen!
Ik wilde dit jaar ook een adventskalender alleen wilde niet te veel geld uitgeven. Ik heb net de make-up kalender van van douglas zelf besteld want het is daar nu al black friday en 25% korting:
En deze voor mijn dochter:
Edit: zat nog te twijfelen tussen deze kalender of die van Maybelline, maar deze prijs was beter
Ahh die onderste heb ik ook voor mijn nichtje gekocht, zo schattig
Ik heb een milka adventkalender gekregen
Erg he, en dat voor die prijs. Ik was al heel blij dat hij eindelijk in Nederland beschikbaar was en dan ook nog met zoveel korting
Wordt die bij jou ook dan voor 68 euro?
Mooi pakket vooral dat pallet haha
Jaa klopt, 68 euro