Ik twijfel nog. Vorig jaar die de Bijenkorf gekocht en weinig gebruikt maar ik vind dat ik de verdien. Wat vinden jullie. Wel doen?
- Koop het je verdient het
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik twijfel nog. Vorig jaar die de Bijenkorf gekocht en weinig gebruikt maar ik vind dat ik de verdien. Wat vinden jullie. Wel doen?
0 stemmers
Ik zou dan treat yourself doen met iets dat je wel gaat gebruiken
Ik stemde koop het, maar eigenlijk ben ik het hier wel mee eens
Haha ja uitslag is nu 50 vs 50%. Denk dat ik net maar laat en doorspaar voor een nieuwe tas.
Ik vond dat er best veel luchtjes in die skins box zitten, had liever meer (huid)verzorging gezien. En die tweede box, ik zie dan gelijk al wat vrij nutteloze dingen (lip masker, dat groene ding, bath crumble, oogmasker). Als je nieuwe verzorging wil proberen, is het misschien handiger om te kijken of je van specifieke merken kleinere verpakkingen kan kopen?
Misschien van Kiehls ? Die heb ik ook om te proberen.
Als het om verzorging gaat en een van deze twee moet kiezen, zou ik eerder die tweede nemen. De eerste spreekt mij meer aan.
Maar anders: Kiehls, Lāoccitane of Bijenkorf oid.
Ik zat even te kijkenš¤¤
Maar klopt het nu dat het huda palette los eigenlijk al dezelfde prijs is? Ik vind het wander duo blush/bronzer er ook leuk uit zien
Oh misschien is de code dan net verlopen?
Nog steeds 68 bij mij met Cyberweek (eerst 20 % dan 5 % extra)
Houd er rekening mee dat als je iets van Skins fijn vindt het wss mega duur is om een full-size te kopen
Heel gek!
Ik denk dat het dan aan Belgiƫ ligt want bij mij is het nog steeds 68 euro.
Om 19:45 is het mij nog gelukt met die korting te bestellen⦠Oh boy nu heb ik twee fancy beauty boxen (heb ook die van Zalando met een goede korting weten te bemachtigen)
Ja, klopt! Met VPN + incognitobrowser was het idd 68. Toen ik Belgiƫ als bezorgland ingaf schoot de prijs omhoog . Balen, nog even denken of ik hem toch niet gewoon bestel!
Edit: toch maar gewoon besteld
Veel van de (medium) luxere skincare heeft juist vaak wel miniās om het uit te proberen voor je een full size product koopt! Je moet 't wel langere tijd gebruiken voor je het effect op je huid merkt maar met een mini weet ik iig voor een lage prijs zeker of ik er wel of niet gelijk allergisch op reageer. Gewoon even kijken op de website van de merken die je aanspreken wat ze aanbieden! Vaak onder de categorie travel size.
Ik wilde er sowieso 2: een met chocola en een beauty. Heb er nu ook 2 š„² lookfantastic en ik heb die van asos ook. Veel beter voor me dan met snoep haha!
Maar ik vind adventkalenders zo leuk, en vond beide mooie dingen bevatten, die ik sowieso gebruik en/of nog op mn to test lijstje had. Naja ik had er vorig jaar geen, dus mag best compenseren toch?
(Ok, goedgepraat haha)
Ik heb die van Essie besteld. Had nog een tegoedbon van Zalando van 20 euro en nu met de cyberdeal heb ik uiteindelijk maar 19,95 betaald
Het is dat ik die van de Bijenkorf al heb
Voor de liefhebber, goede korting op de adventkalender van Bobbi Brown.
https://www.zalando.nl/bobbi-brown-advent-calendar-12-days-adventkalender-boo31g00z-s11.html