Ik wil voor mn vriend een bier adventkalender kopen, maar ik twijfel tussen beerwulf of brewdog. Iemand hier toevallig ervaring of voorkeur voor een van de twee?
Beerdog heeft niet zulke toffe dingen gedaan in het verleden (en misschien nog steeds) daarom zou ik ze vermijden.
Dat is duidelijk, dankjewel!
Oh jeetje nou sorry komt ie:
Can BrewDog Outgrow Its History of Alleged Discrimination? | VinePair
Nope, vond het altijd wel prima bier maar na dit soort verhalen sla ik toch even over. Niet dat ze dat door zullen hebben maar toch.
Craftonly heeft er ook nog eentje! Die staat nu bij ons in de kast braaf te wachten. Had daar goede recensies over gelezen.
Thanks ik had ook een beetje gehaast gereageerd (want moest het even kwijt maar niet echt de tijd om alles op te zoeken) en dacht later nog had ik niet wat meer moeten doen.
Ohhhh mijn vriend kwam gisteren ineens thuis met de adventskalender van The body shop voor mij en ik vind hem echt leuk
Die ziet er echt zó leuk uit!
-ik heb niet meer kalenders nodig, ik heb niet meer kalenders nodig, ik heb niet meer kalenders nodig-
Heb het voor je gefixt
De yourdailyteacup kalender komt hier vandaag aan.
Edit: de postcode is al geweest en zie dat hij nog niet is ontvangen door post nl. Word vast morgen dan.
Same!!! Ik ga zondag de kerstboom zetten.
Heb mn lookfantastic nog niet binnen (gelukkig) en die van asos onder de kast verstopt zodat ik er iig niet de hele tijd me geconfronteerd word haha (tip!)
Ik heb een honden kalender gekocht bij de intratuin. Zag er wel ok uit mbt snoepjes.
Ze hadden ook een theekalender van yogi thee. Maar heb al een thee kalender.
Die chocolade van de ah tot pakjes avond is niet te eten. Hele goedkope chocolade.
De geest is wel gewillig maar het vlees is zwak
Ik heb er ook echt genoeg, krijg ik er nog een vanuit mijn werk
Ik heb er nog 1 van Kinder chocolade gekocht vandaag in Duitsland. Dus heb er nu 3: ook 1 met koffie cups en de IKEA kalender. Zin in!
Voor wie heeft gewacht tot Black Friday, kwam via Facebook dit overzicht tegen. Als ik het zo bekijk, loont het voor sommige kalenders wel om langer te wachten. Al is nu toch ook wel veel uitverkocht
Zit zo erg te twijfelen om die van Essie nog te kopen nu ik dit weer zie. Ik word echt hebberig en fomo van alle kortingen
Zo herkenbaar. Het is dat ik na de Glossybox écht gestopt ben met kopen, maar anders…