Het adventkalender-topic (Deel 1)

Dag 1 t/m 4 van de Yankee Candle kalender:

15 likes

Dag 4 - Jack Frost

8 likes

Een klassieker uit de Zalando kalender en een gezichtsmassage apparaat van Glossybox. Ja mijn vriend heeft mij al uit zitten lachen toen ik het uitprobeerde.

8 likes
L'Occitane dag 4

Het gaat per twee geloof ik haha, vandaag de amandel shampoo na de bijpassende douche olie van gister!

6 likes

Dag 4 platte Essie en Douglas

7 likes

Ik heb een lijstje voorbij zien komen op Facebook, ga even voor je zoeken!

Twinkling Lights Tea Light (wit)
Tree Farm Festival Tea Light (groen)
Letters to Santa Tea Light(rood)
Christmas Eve Cocoa Tea Light (rose)
Candlelit Cabin Tea Light (grijs)
Snowflake Cookie Tea Light (rose)
Angel’s Wings Tea Light (wit)
Christmas Cookie Tea Light (beige)

2 likes

Thee en Alverde, 3 en 4

3 likes

Dag 3

Dag 4

11 likes

Hahahaaa ik dacht krijg je nu 2x dezelfde kerstbal uit een adventkalender :sweat_smile:

vind dat konjac sponsje wel minder van TBS :see_no_evil: binnenkort maar eens uitvinden hoe dat werkt. Verder essie, pickwick en hopt. Biertje klinkt heerlijk!

7 likes

Oh ik vind dat heel fijn! Je maakt 'm nat en dan wordt het een zachte spons. Ik gebruikte dat met facewash maar dat hoeft niet per see, nam 'm ook mee als ik aan het backpacken was want weegt helemaal niks. Na gebruik even goed uitspoelen.

1 like

Oh is het om je gezicht te reinigen? En gaat ie vanzelf ‘op?’ Ik ben benieuwd!

Ja! Het gaat niet echt op, kan wel zijn dat hij stukjes loslaat/minder fijn wordt maar dat ligt ook aan de kwaliteit en hoe je er zelf mee omgaat. Ik legde 'm eens per week in een schaaltje kokend water om schoon te worden en gooide ze na 3 maanden weg bij niet dagelijks gebruik (ca 1 keer per 2 dagen).

Nou, wat ik ook doe, de foto wordt gedraaid :joy: nu gedraaid gemaakt maar dan wordt hij nog een kwartslag gedraaid.

8 likes

Oeh, die Merry Christmas douchegel! Waar ruikt die naar?

Ik heb trouwens de Your Daily Teacup-kalender en ik vind het echt perfect, het is een biologisch afbreekbaar zakje losse thee per dag, genoeg voor één kop (maar als het een lekkere smaak is doe ik er twee keer mee). Ik vond die van dag 3 niet lekker maar de andere tot nu toe wel!

1 like

Thee kalender, Alverde van DM en chocolaatjes van Ikea :).
Die zijn al op tot nu toe haha.
Theetjes ook, ben nu nog bezig met 3 december. Die van 4 december is de hibiscus en raspberry. Wel schattig die zaljes met kerstelfjes erop.
Morgen maar eens in bad en een maskertje opdoen!

5 likes

Bijenkorf dag 5!

Laura Mercier Velour Extreme Matte lipstick in Dominate

11 likes

Bonne Maman dag 5:
Jam met aardbeien en citroenverbena.

9 likes

Mijn man heeft het huis opgeruimd en nu ben ik met Kiehls adventkalander kwijt. Ik baal echt. Had heel netjes gewacht met open maken.

Kiehls en bijenkorf.

Kleur ziet er heftig uit.

5 likes