Dag 12 - 3rd advent
Ah gezichtsolie. Ik vroeg me al af wat het was toen ik het open maakte. Wat duur spul.
Uit welke adventkalender komt deze?
A homespun house
Het is meer een serum dan een olie. Niet vettig in ieder geval. Wel fijn spul hoor!
Pickwick thee kalender heeft de saaiste thee ooit vandaag, earl Grey.
Gisteren vergeten een foto te maken! Maar dit zat er gisteren en vandaag in de Glossybox en Zalando kalender.
Yankee candle tower, my muesli deluxe en Oil&Vinegar. Ik had geen flauw idee wat die dingen van Oil&Vinegar zijn maar gelukkig stond er uitleg op het doosje. Het is een fancy knoflookpers.
Dit is in het rijtje van jade rollers, alleen strijk je met deze over je gezicht ipv rollen. Kun je volgens mij gebruiken als gezichtsmassage, werkt verkoelend en stimuleert bloeddoorstroming. Kun je ook je dagcrème ed mee aanbrengen. In de koelkast leggen en gebruiken voelt sowieso fijn als het warmer is! Ik kreeg n ook vandaag, ben er blij mee!
Oké thanks. Misschien werkt het goed op mijn jeukende bultjes op mijn wangen. Krijg crème van de huisarts maar werkt niet en nu moet ik weer en foto sturen. Ik wil langs maar door Corona willen ze liever dat je foto’s stuurt.
Het is een oud Chinees massagehulpmiddel voor je hele lichaam. Het is nu een trend voor je gezicht, maar je kunt er goed knopen mee wegmasseren op je hele lichaam. Als je op youtube even zoekt op gua sha vindt je veel voorbeelden.
Gisteren had ik geen kans gezien om te posten dus hier komen twee dagen!
Bonne Maman dag 13:
Abrikozen-mangojam.
Deze klinkt zo lekker fruitig!
Ik ben wel erg nieuwsgierig:
Ben jij tot nu toe blij met je Adventkalender?
- Ja ik ben er blij mee
- Gemiddeld. Ik ben wel tevreden maar niet super blij
- Nee ik vind het teleurstellend
0 stemmers
Ik heb als het goed is erbij gezet dat je de stemmers kunt zien, want dan valt ook een beetje te achterhalen om welke kalenders het gaat.
Ik heb de muesli van MyMuesli en ik ben blijven steken op dagen 5 met openmaken. Vind het steeds niet superbijzonder.
De Heidi Playmobil kalender van mijn kinderen daarentegen vind ik fantastisch. Ik ga proberen ze elk jaar zoiets te geven, echt leuk ook dat moment elke ochtend aan de ontbijttafel.
Even mijn stem uitleggen haha. Ik heb een adventskalender van Pukka thee, gekregen van mijn moeder. Maar in (bijna) elke theesmaak zit zoethout en dat vind ik niet lekker. Daarom valt hij voor mij tegen.