Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik heb een doos met verschillende smaken pucca thee gekregen en in iedere smaak zit venkel! Ik vind het wel lekker gelukkig maar dat vond ik ook al gek.

2 likes

Kiehls, allemaal mini’s. Leuk om het merk te ontdekken maar ik vind veel niet lekker ruiken hahah.
Bijenkorf verrast me. Wel paar geurtjes dat niet mijn ding is.
Pickwick prima, wel standaard thee maar is oké.
Tony, lekkere chocolade, kan weinig mis mee gaan.

2 likes

Asos: Leuke producten tot nu toe, de prijs van de kalender vind ik prima.
Lookfantastic: Teleurstellend, (bijna) alleen maar sample sizes. Voorgaande jaren was ik echt wel tevreden maar volgend jaar leg ik liever meer geld naar voor bijvoorbeeld de Cult Beauty adventkalender

2 likes

Ikea: ik vind de meeste bonbons niet zo lekker (veel met marsepein, kokos of sinaasappel). Maarja, uiteindelijk gaat het om die cadeaukaarten.

1 like

Ik heb een zelfgemaakte kalender door een vriendin en vind het zo leuk omdat het allemaal persoonlijke cadeautjes zijn en gekocht met het idee dat ik het leuk vind/het bij mij past. Vind deze kalender daarom zoveel leuker dan de standaard kalenders want daar gebruik ik feitelijk altijd maar een klein deel van.

7 likes

Ik heb een lindt chocolade kalender zelf (of eigenlijk mijn moeder) gevuld. Het zou jammer zijn als ik teleurgesteld was

4 likes

Ik heb de kalender van de bijenkorf en ben er echt heel blij mee! Er zit een geurtje van Loewe in en ik denk dat ik het zelf nooit gekocht zou hebben maar vind hem zo lekker. Dus vind het ook echt heel leuk dat de kalender gevuld is met goede dingen.
Zitten ook echt wel dingen van waarde in dus vind het de prijs ook waard.

Heb ook nog de kalender van Clipper. Tot nu toe lust ik alle smaken. En vind het heerlijk kneuterig om de dag te beginnen met een thee uit de ‘kalender’. Wat dan ook meteen het enige minpunt is want het zit in een gewoon doosje. Was leuker geweest als ik elke dag een vakje kon openmaken. Maar ach. Als dat het is :upside_down_face:

5 likes

Wat gek idd. Het is echt zo’n hit or miss. Slanke venkel niet lust, vallen alle smaken af. Gelukkig lust jij het wel.

1 like

Super blij met Oil&Vinegar (geen idee wat ik met al die olies/azijn etc ga doen nog) en natuurlijk de Tony’s. Ik vond Rituals enorm tegenvallen, heb daar zelfs best wel veel van weggegeven (had die in oktober al uitgepakt).

1 like

Ik heb de rituals adventskalender en 2 thee kalendertjes (cupper en yogi tea). Op zich ben ik er blij mee maar ik heb net covid gehad en ik ruik 0% en proef 30% ofzo :sweat_smile: dus ik pak het wel uit, maar bewaar het tot ik hopelijk weer 100% ruik en proef.

2 likes

Ik ben over deze van scento wel tevreden! Wel wat dubbele dingen, dus 2x een roomspray of 2x kaarsje.

3 likes

Ik heb deze dus ook (de luxe) en vind hem zelf mwah. Dus met deze poll ook benieuwd wat andere van deze kalender vinden. Dit is de eerste keer dat ik een Rituals kalender heb en had er toch iets meer van verwacht ofzo. Weet niet of het vorige jaren beter was

Ik heb 'm vorig jaar niet gehad maar daarvoor wel 2/3 keer en vond dit echt de meest teleurstellende van die jaren. Heel ander type producten ook dan ik me herinner. Maar zal niet te veel spoileren verder haha. Ik ga volgend jaar voor die van L’Occitane!

2 likes

Ik heb de MyMuesli deluxe en die vind ik echt superleuk! Lekkere smaken, afwisselende inhoud en leuke cadeautjes. Heb ook een Clipper thee en die vind ik tegenvallen. Vanaf vandaag worden de eerste 12 smaken allemaal herhaald en het zijn ook niet echt bijzondere smaken verder.

2 likes

Dag 13 van The Body Shop, Balea, Essie en Kusmi. Heel blij mee! :heart_eyes:

10 likes

Is er iemand die de Clinique adventskalender heeft of heeft gehad? En wat vond je daarvan? Ik zit te twijfelen of hem alsnog te kopen met korting en zou graag willen horen of die het waard is. Heb de zoekfunctie gebruikt maar heb maar 2 hits :sweat_smile: (misschien doe ik iets verkeerd)

Dag 13 - sleigh ride

7 likes

Ik was vergeten dat ik er een had :woozy_face: lindt dag 1 t/m 13

20 likes

Altijd leuk die beertjes

2 likes

Ik heb hem twee keer gehad en hij is leuk, er zitten allemaal mini’s in en 2 fullsize dingen. Hij is wel elk jaar hetzelfde

2 likes