Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ben echt heel blij met die van Zalando! Glossybox vind ik een beetje mweh maar heb mijn moeder al wat dingen kunnen beloven en die is helemaal gelukkig.

2 likes

Essie en Douglas. Geen idee waarom de foto zo nodig zijwaarts moet

Goede voornemen: voordat ik alle essie lakjes in m’n nagellakbak kieper eerst uitzoeken of ze allemaal nog wel goed zijn of dat er lakjes wegkunnen

3 likes

Ik vind de muesli kalender ook nog niet zo leuk. Veel de zelfde smaken en niet erg kerstig. Ik vind de havermout leuker vorig jaar

Ik heb de Hopt Beery Christmas, erg blij mee. Veel verschillende dingen allemaal

2 likes

Yves rocher; is echt heel leuk
Rituals; prima
Men’s kalender; erg leuk
Essence; beetje zelfde als vorig jaar

Onderweg; eentje van Kelloggs.

4 likes

Allebei n 1 post lukte niet

3 likes

Ik vind jouw producten uit de cult ook zo leuk! Ga volgend jaar voor die denk ik.

Ik heb asos en glossybox, en met name die van asos vind ik erg leuk! Tot nu toe alles leuk, behalve die shaper van vandaag :joy: Ik heb al een jade roller en een beter gua sha Al ga ik nu proberen knopen weg te masseren ermee, dus mooi voor in bed haha.

Glossybox is wisselender, maar de leuke dingen die erin zitten zijn wel echt heel leuk. En de eyeliner is top!

Extra topper is de aftelkalender van Tony, ben zo blij dat ik die laat minute heb gescoord!

4 likes

Ik heb de bathfizz kalender van action en die had ik echt niet hoeven kopen. Saaie goedkope bruisballen en je weet al precies wat erin gaat zitten(een bruisbal👍)

Balea kalender is leuk, heel uitlopende dingen en veel mini’s wat ik super handig vind want ik had die precies juist nodig om mijn toilettas aan te vullen!

Easytoys: super mooi en leuke afwisselende dingen

Yogi tea: super mooi vormgegeven, maar smaakjes zijn niet mega bijzonder. Ik zet er wel vaak een hele kan van wat de smaken misschien wat flauwer maakt.

Producten zijn altijd fijn van hun. Heb 2 keer de kalender gehad. Vind het jammer dat de kalender elk jaar ongeveer het zelfde is.

2 likes

Ik kreeg vandaag een Eyecream for the whole face in de LF kalender… what??
Nee ik ben zo teleurgesteld in die kalender dat ik op het punt sta om maar gewoon alles in 1x uit te pakken, het is elke morgen nu zo’n teleurstelling :sweat_smile:

3 likes

Wil je je lievelings uit de Beery Christmas niet posten, lijkt me zo leuk om te zien! :heart_eyes: Wij hadden die vorig jaar maar vanwege zwangerschap maar geskipt dit jaar haha!

1 like

Een kleurrijke dag in mijn kalenders!

7 likes

De MAC advent kalender is nu met 40% bij Zalando

2 likes

Een van de leukste dagen, kaars is mn favo wintergeur en de thee lijkt me ook heel lekker!

12 likes

Ja, heb nog niet veel op want doe samen met m’n vriend! Ben nu al blij met verschillende, ook onbekende , brouwerijen. Ik zal later ff terugkijken op m’n untappd voor de favorieten!

1 like

Dag 14 - oh Christmas tree

11 likes

Rituals was vandaag een scrubhandschoen :tired_face:
Waarom??!! Ieder jaar ook weer. Zie ook alweer een nagelvijl zitten. :unamused:

5 likes

Niet geheel onverwacht, maar de MyMuesli porridge is meh. Papjes zijn lekker, maar elke dag havermout met een smaakje is niet heel verrassend. Vandaag was het extra saai, want het was gewoon pure havermout :smirk: Volgend jaar harder m’n best doen voor de bijenkorf :sweat_smile:

1 like

Het is geen oma :grinning:

4 likes