Een paar dagen geleden twijfelde ik om de Clinique adventskalender te kopen en vroeg ik hier of die het waard was. Daar kreeg ik een aantal positieve reacties op. Dus ik vandaag naar de Pour Vous in Rosmalen en is die daar al met 50% korting. Nu heb ik de kalender gescoord voor rond de 45 euro. Ben er echt blij mee voor die prijs! Dus mochten jullie de kalender ook willen, bij Rosmalen is die dus 50%. Ik weet niet of dit bij alle Pour Vous winkels is want die in Rosmalen is franchise en hebben ze ook heel veel andere producten.
Ja
het is dat ik nog geen scrub handschoen had dus vond het geen drama maar alsnog wel even jammer. Nog even wachten op de nagelvijl
Ik had vorig jaar de Douglas kalender (volgens mij vergelijkbaar met dit jaar) en heb toen bij alles de waarde uitgezocht. Hoewel er veel sample sizes in zitten, zijn dat regelmatig samples van echt dure producten waardoor de waarde toch redelijk hoog uitkomt. Bijvoorbeeld: er zat een sample van 7 ml in, waarbij een fullsize product van 15 ml €115 kost.
Oh zo ver had ik nog niet gekeken hahaha. Dan kom je denk ik wel aan die waarde inderdaad.
Mmmm maar vind dat toch niet helemaal kloppen. Op die samples staat vaak ook ‘not for individual sale’. Net als bij parfumsamples ofzo, die krijg je ook gratis.
Ik had gehoopt om een yves rocher kalender te kunnen kopen met veel korting maar helaas
Ik vind ze er juist allemaal zo mooi uitzien! Ben benieuwd wat je er uiteindelijk allemaal mee gaat maken 
Ik zal dat posten in het oma-topic
.
Bonne Maman dag 15:
Witte nectarinejam met perziken en citroenverbena.
Jammer! Want deze is echt leuk!
Wij hebben er zelf een paar favo producten aan overgehouden en al meerdere full sizes gekocht.
Wij zijn al tijd geleden gestart met het uitpakken van de kalender.
Deze lijkt me ook echt leuk! Spijt dat ik 'm niet gekocht heb, volgend jaar beter 
Zoooo vond ik ook! Heb echt al veel chocolaatjes (met een hap eruit ahaha) mee naar m’n vader genomen, vond de meeste mwah. Maar deze echt lekker 

Kan je ook reviews plaatsen van de smaken haha? Deze lijkt mij echt hemels.
Wil ik wel hoor, alleen wil ik ze eerst allemaal uitgepakt hebben (in de juiste volgorde en op de juiste data) voor ik begin met proeven.
Dus dat wordt na Kerst.
Misschien dat ik ze ook nog in chronologische volgorde ga eten.