Wolsome
Essie en Douglas. Valt me beetje tegen hoe veel sample size producten erin de Douglas zitten. Snap niet hoe zij zelf bij een waarde van 350 euro komen eerlijk gezegd.
Ik vind nog steeds jammer dat die van Holland & Barret niet in Nederland was. Zo’n fijne kalender vorig jaar met full-size producten
Bonne Maman dag 14:
Kersenjam met hibiscusbloesem.
Ja echt hè! Vond de prijs ook echt heel goed als je zag wat je vorig jaar allemaal kreeg. Hopelijk komt hij volgend jaar weer naar Nederland
Ik eet echt nooit jam en vind het zoete zooi haha, maar door al deze smaakjes wil ik die adventkalender ook
Ik heb ook die van Pukka en idd overal zit zoethout of anijs of iets anders ‘winterachtigs’ in waar ik niet van hou. Jammer!
Gisteren weer vergeten. Maar links Zalando dag 14&15 en rechts glossybox. Dat peeling masker deed mijn gezicht voelen alsof het in de fik stond en ja leuk dat je gezicht rood moet worden want dan werkt het maar voelde het vandaag nog
Rituals vandaag een kartonnen nagelvijl en gisteren een scrubhanddschoen, is toch even een anti climax Hoop dat er de komende dagen weer wat leukers in zit.
Ik vind mijn balea kalender echt handig! Heel veel praktische dingen en straks is mijn toilettas weer goed gevuld! Er viel vandaag ook een handwarmertje uit, die had ik ook net nodig!
Ieder jaar ook weer. Snap het nut daar echt niet van.
Jammer he. Het handschoentje gebruik ik op zich nog wel om zelfbruiner van mn benen te scrubben. Maar die nagelvijl
Oh, zelfs bij de duurste kalender dus een handschoen
Een paar dagen geleden twijfelde ik om de Clinique adventskalender te kopen en vroeg ik hier of die het waard was. Daar kreeg ik een aantal positieve reacties op. Dus ik vandaag naar de Pour Vous in Rosmalen en is die daar al met 50% korting. Nu heb ik de kalender gescoord voor rond de 45 euro. Ben er echt blij mee voor die prijs! Dus mochten jullie de kalender ook willen, bij Rosmalen is die dus 50%. Ik weet niet of dit bij alle Pour Vous winkels is want die in Rosmalen is franchise en hebben ze ook heel veel andere producten.
Ja het is dat ik nog geen scrub handschoen had dus vond het geen drama maar alsnog wel even jammer. Nog even wachten op de nagelvijl
Ik had vorig jaar de Douglas kalender (volgens mij vergelijkbaar met dit jaar) en heb toen bij alles de waarde uitgezocht. Hoewel er veel sample sizes in zitten, zijn dat regelmatig samples van echt dure producten waardoor de waarde toch redelijk hoog uitkomt. Bijvoorbeeld: er zat een sample van 7 ml in, waarbij een fullsize product van 15 ml €115 kost.