Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oh zo ver had ik nog niet gekeken hahaha. Dan kom je denk ik wel aan die waarde inderdaad.

L'Occitane dag 15

Weer een gezichtscreme, de derde. Ik vond die eerste erg fijn in deze droge wintertijden dus ben benieuwd naar deze ook!

6 likes

Mmmm maar vind dat toch niet helemaal kloppen. Op die samples staat vaak ook ‘not for individual sale’. Net als bij parfumsamples ofzo, die krijg je ook gratis.

2 likes

Ik had gehoopt om een yves rocher kalender te kunnen kopen met veel korting maar helaas

2 likes

Dag 15 - mulled wine

De kleuren zijn zo mooi in het echt en het komt zo niet over op foto helaas…

11 likes

Ik vind ze er juist allemaal zo mooi uitzien! Ben benieuwd wat je er uiteindelijk allemaal mee gaat maken :heart_eyes:

1 like

Ik zal dat posten in het oma-topic :slightly_smiling_face:.

1 like

Essie en Douglas. Moet zeggen dat de Douglas kalender ook veel anti-ageing producten bevat :grimacing::grimacing:

5 likes

Bonne Maman dag 15:
Witte nectarinejam met perziken en citroenverbena.

19 likes

Jammer! Want deze is echt leuk!
Wij hebben er zelf een paar favo producten aan overgehouden en al meerdere full sizes gekocht.

Wij zijn al tijd geleden gestart met het uitpakken van de kalender.

1 like

Deze lijkt me ook echt leuk! Spijt dat ik 'm niet gekocht heb, volgend jaar beter :slight_smile:

Zoooo vond ik ook! Heb echt al veel chocolaatjes (met een hap eruit ahaha) mee naar m’n vader genomen, vond de meeste mwah. Maar deze echt lekker :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Kan je ook reviews plaatsen van de smaken haha? Deze lijkt mij echt hemels.

1 like

Wil ik wel hoor, alleen wil ik ze eerst allemaal uitgepakt hebben (in de juiste volgorde en op de juiste data) voor ik begin met proeven. :crazy_face: Dus dat wordt na Kerst.
Misschien dat ik ze ook nog in chronologische volgorde ga eten. :sweat_smile:

5 likes

Bijenkorf dag 16!

Revitalash, echt super blij mee! Dat wilde ik altijd al een keertje proberen.

10 likes

5 likes

Rituals dag 16

6 likes

Dag 16 - little star

11 likes

Ik heb gisteren alles in 1x opengemaakt en kan helaas niet zeggen dat het er beter op werd

2 likes

Helaas!